سلام به همگی
خوبین خوشین
اومدم تقاضای دعا کنم .... تاپیک دعای مضطر نتونستم برم
خیلی غصه میخورم اخه پولمون جور نمیشه برای خونه و عروسی
بعدهم استرس میگیرم اگر دوباره ی موج گرونی بیاد یا هر چیز دیگه ای....ما ضعیفتر میشیم
دعا کنین خونمونو همین این ماه دیگه بگیریم خیلی دلم اروم میشه
خیلی اتفاقها وابسته به خونه است
ان شالله اینبار هم از برکت دعاتون بهره مند بشم.
اللهم صل علی محمد و ال محمد
علاقه مندی ها (Bookmarks)