برادر باغبان، خوبی؟ تایپکت رو چرا بشتی؟ بذار کامنت بدیم دیگه ....
چقدر سخته همزمان از پوسته بیای بیرون، و دنیا رو هم داشته باشی! اصلا یه سوال، وقتی از پوسته میای بیرون، باید دنیا رو رها کنی؟ یا دنیا رو بچسبی؟ یا بصورت معتدل بهش رسیدگی کنی؟ چجوری میشه این قضیه پوسته و امور دنیوی و قسط و وام و ... رو هندل کرد؟
و اینکه باز هم لغزیدیم، یعنی چی؟ مشکل کار از کجاس؟ به یه خانم زیبا رو میرسیم، نگاه میکنیم (با اینکه میدونیم نباید این کار رو کنیم)، این لغزشه دیگه، چرا هی تکرار میشه؟؟؟







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)