چقدر جهان بینی میتونه روی زندگی آدما تاثیر بذاره...
با تنی چند از دوستان صحبت میکردم، اعتقادی به اون دنیا نداشتن، و میگفتن حتی گرد استخونی هم آزمون نمیمونه. و اعتقاد داشتن که باید از زندگی لذت برد. ولی پیش خودم فکر کردم که چقدر زندگی سخت میشه با این نوع نگرش، کلی لذت ببری، آخرش هیچی یعنی؟







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)