سلام مجدد، الحمدالله، خداروشکر.
والا مدیر محترم نکته ظریفی گفتن که شما هنوز نرفتین سرخونه زندگیتون. ولی رفتین، بنظرم راحت و البته محترمانه بگین. من که حقیقتا طرف مقابلم چنین چیزی بخاد، میگم اکی.
تشکرشده 2,261 در 917 پست
سلام مجدد، الحمدالله، خداروشکر.
والا مدیر محترم نکته ظریفی گفتن که شما هنوز نرفتین سرخونه زندگیتون. ولی رفتین، بنظرم راحت و البته محترمانه بگین. من که حقیقتا طرف مقابلم چنین چیزی بخاد، میگم اکی.
الهه زیبایی ها (چهارشنبه 06 تیر 03)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)