سلام دعایی نکردی برای نفر بعدی
خدایا
به نفربعدی آن ده که آن به
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
سلام دعایی نکردی برای نفر بعدی
خدایا
به نفربعدی آن ده که آن به
dooo (شنبه 26 آبان 03), gholam1234 (سه شنبه 22 آبان 03), Mvaz (سه شنبه 22 آبان 03), من می دونم (سه شنبه 29 آبان 03), zolal (پنجشنبه 01 خرداد 04), باغبان (سه شنبه 22 آبان 03), طنین باران (چهارشنبه 23 آبان 03)
تشکرشده 2,261 در 917 پست
میگیریم برای خودم این دعا رو
برای نفر بعد، یه دل قرار و آرام میخام. از اونایی که توی بهبوهه اتفاقات خیلی قشنگ فقط نظاره میکنن، فکر میکنن و عمل میکنن. انگار دلشون شبیه یه اقیانوسه، که این اتفاقات روزمره توی دریا حل میشه اصلا. انگار دلشون به یه جایی وصله.... از اینا میخام برای نفر بعد
dooo (شنبه 26 آبان 03), Mvaz (سه شنبه 22 آبان 03), من می دونم (سه شنبه 29 آبان 03), zolal (شنبه 26 آبان 03), باغبان (سه شنبه 22 آبان 03), طنین باران (چهارشنبه 23 آبان 03)
تشکرشده 701 در 241 پست
من این روزا دعام همش همینه دل آرام دل آرام دل آرام
به امید استجابت ان شاالله
ممنون از این دعای خوبتون
برای نفر بعد دعا میکنم اجابت خواسته ی همیشگی شو ،نتیجه ی صبرشو ببینه به حق صاحب این روزها مادرمون خانم فاطمه ی زهرا سلام الله علیها
gholam1234 (یکشنبه 27 آبان 03), Mvaz (شنبه 26 آبان 03), من می دونم (سه شنبه 29 آبان 03), zolal (شنبه 26 آبان 03), باغبان (شنبه 26 آبان 03), طنین باران (شنبه 26 آبان 03)
تشکرشده 1,494 در 483 پست
dooo (یکشنبه 27 آبان 03), gholam1234 (یکشنبه 27 آبان 03), Mvaz (شنبه 26 آبان 03), من می دونم (سه شنبه 29 آبان 03), باغبان (شنبه 26 آبان 03), طنین باران (یکشنبه 02 دی 03)
تشکرشده 345 در 144 پست
در ادامه پستم:
دوستم که همراهم بود، بهش گفتم دعا کردم ، وگرنه بعید بود با اون مهر و دلار تا خورده! جایی قبول کنند. حالا هر وقت به مشکل می خوره به من میگه دعا کن .
حس آدم های نظرکرده را دارم
و اما دعا : خدایا،
برای هر کسی که این کلمات را میخواند، دعا میکنم.
به او آرامش و امید عطا کن و در دلش نور ایمان را روشن نگهدار.
خدایا، زندگیاش را پر از برکت و خوشبختی کن و
هر گامش را در مسیر حق و حقیقت استوار فرما.ای رحمان،
اگر در دلش غم یا نگرانی وجود دارد،
با رحمتت آن را از او دور کن و به او قدرتی بده
تا بر چالشهای زندگی غلبه کند.خدایا،
به او یادآوری کن که همیشه تنها نیست و
محبت تو و انسانهای خوب در اطرافش وجود دارد.
به او توفیق ده تا در مسیر خدمت به دیگران گام بردارد
و با عشق و همدلی، دنیایی بهتر بسازد.
آمین.
برای یک عزیزی که اینجا رهبر شیعیان بود، و متاسفانه چند روز پیش به اتهامات واهی دستگیر شد و الان در زندان هست. برایش دعا کنید
التماس دعا
پرده پرده آنقدر از هم دریدم خویش را
تا که تصویری ورای خویش دیدم خویش را
خویش خویش من هم اکنون از در صلح آمدست
جمله گوش از غیر بستم تا شنیدم خویش را
خویش خویش من مرا و هرچه من ها بود سوخت
کشتم او را و زخاکش پروریدم خویش را
معنی این خویش را از خویش خویش خود بپرس
خویش بینی را گزیدم تا گزیدم خویش را
ویرایش توسط من می دونم : سه شنبه 29 آبان 03 در ساعت 18:21
dooo (پنجشنبه 01 آذر 03), zolal (پنجشنبه 01 خرداد 04), باغبان (سه شنبه 29 آبان 03), طنین باران (یکشنبه 02 دی 03)
تشکرشده 701 در 241 پست
من دلم نیومد از این دعا بگذرم به امید استجابت برش میدارم و برای نفر بعد هم همین دعا رو دارم نور ایمان، برطرف شدن هم و غم ،قدرت مبارزه با چالش ها
ان شاالله آزادی همه مظلومین جهان و نابودی استکبار جهانی،و آزادی این رهبر شیعه
من می دونم (جمعه 02 آذر 03), zolal (پنجشنبه 01 خرداد 04), باغبان (پنجشنبه 01 آذر 03), طنین باران (یکشنبه 02 دی 03)
تشکرشده 1,128 در 455 پست
ممنونم dooo عزیزم
برای همه مون و نفر بعدی ان شاءالله چشم تون به جمال نورانی آقا صاحب الزمان (عج) روشن بشه
اللهم عجل لولیک الفرج![]()
تشکرشده 1,494 در 483 پست
- - - Updated - - -
چه دعای خوبی...
کاش اجابت بشه.
مرسی طنین جان
خدایا کمکمون کن طوری زندگی کنیم که هم این دنیا و هم اون دنیا شاد و سربلند باشیم. اگر کمک تو نباشه هیچ جوره نمیشه.
یجوری سر قلمت رو بچرخون که حالمون (مخصوصا من و نفر بعدی) طوری خوب بشه که قدرت و انرژی دوباره و الهی بگیریم.
آمین![]()
به نور نگاه کن ! سایه ها پشت سرت خواهند بود.
m.reza91 (دوشنبه 06 مرداد 04), paiize (جمعه 03 مرداد 04), فرشته اردیبهشت (جمعه 03 مرداد 04), باغبان (جمعه 02 خرداد 04), طنین باران (یکشنبه 19 مرداد 04)
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
آمین
خدایا حال نفر بعدی رو به بهترین حال برسون جایی که بگهخدارو شکر اون سختی هارو پشت سر گذاشتم و خوب صبر و تلاش کردم به این آرامش رسیدم
![]()
m.reza91 (دوشنبه 06 مرداد 04), paiize (جمعه 03 مرداد 04), zolal (شنبه 04 مرداد 04), باغبان (جمعه 03 مرداد 04), طنین باران (یکشنبه 19 مرداد 04)
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
ممنون از دعای قشنگتون خانم فرشته اردیبهشت
ان شاالله از نظر مادی و سیر ُ سلوک معنوی به اون چیزی که دوست دارید فراتر برسید .
آمین یا رب العالمین
-------------------------
ای خدایی که قلب و دل را بر می گردانی و بصیرت و بینش انسان را عوض می کنی ..
ای خدایی که تدبیر شب و روز به دست توست ،، روز و شب پدید آمدنش به اراده و نگاه توست ،،،
ای کسی که احوالات و حالات انسانها و دیگر موجودات به دست توست ،حالات و احوالات را تغییر میدهی ،، ارتقاء مییخشی .
ای خدایی که دارای این خصوصیاتی.... احوالات و حالات نفر بعد را به بهترین حالات تغییر بده و گرایش ده .
ما باید برگردیم به صفات خدا – صفات خدا در ما نمایان بشه .
این صفت ها را بکاریم در وجودمون - تا دلمون بشه باغستان ....
باغستانی که پر باشه از خدا .
خدایا دعا میکنم : خودم ، نفرات قبل و بعد و همه به این باغستان برسن .
ممنون دوست من
![]()
ویرایش توسط باغبان : جمعه 03 مرداد 04 در ساعت 02:03
m.reza91 (دوشنبه 06 مرداد 04), paiize (جمعه 03 مرداد 04), فرشته اردیبهشت (جمعه 03 مرداد 04), zolal (شنبه 04 مرداد 04), طنین باران (یکشنبه 19 مرداد 04)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)