میگیریم برای خودم این دعا رو
برای نفر بعد، یه دل قرار و آرام میخام. از اونایی که توی بهبوهه اتفاقات خیلی قشنگ فقط نظاره میکنن، فکر میکنن و عمل میکنن. انگار دلشون شبیه یه اقیانوسه، که این اتفاقات روزمره توی دریا حل میشه اصلا. انگار دلشون به یه جایی وصله.... از اینا میخام برای نفر بعد










پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)