
نوشته اصلی توسط
فرشته اردیبهشت
سلام دوستان عزیزم
ممنون از مدیر عزیز همدردی
زلال عزیز ، آقای mvaz و آقای باغبان که بنده رو مورد لطف قرار دادین
داشتن دوستانی مثل شما باعث افتخار و مایه آرامش من هست خدا عزیرانتون رو حفظ کنه تنتون سلامت و دلتون شاد باشه
خدا رو برا داده ها و نداده هاش شکر میکنم بخاطر از دست دادن عزیزانمون که از پیشمون میرن و ما میفهمیم همه رفتنی اند جز خودش که همیشه هست و با مهربانی کنارمون میمونه.

یکی از سخت ترین کارها برام همیشه حضور تو همچین موقعیتایی بوده، چون از یه طرف نمیتونم فردی که عزیزشو از دست داده درک کنم ولی ازون طرف فکر میکنم صرف حضور و اینکه به فرد بگیم یادمون بهت هست باعث تسلی هرچند حداقلی میشه ،
پس منم با تاثر زیاد تسلیت میگم بهت ، یادمه خیلی نگران مادرت بودی همیشه ولی همه امون میدونیم الان یه قدم از ما جلوتره و ابهام یا محدودیتی نداره .
خدا رحمتشون کنه .
من دیوانه چو زلف تو رها میکردم / هیچ لایقترم از حلقه زنجیر نبود
علاقه مندی ها (Bookmarks)