سلام فرشته اردیبهشت
تسلیت میگم، دردی بسیار بزرگ است. ولی پارادوکسش اینجاست که همزمان خدا تحمل درد فراق و دوریش رو هم میده. خدا بهتون صبر جزیل عطا کنن، جاشون بهشت برین باشه
تشکرشده 2,261 در 917 پست
سلام فرشته اردیبهشت
تسلیت میگم، دردی بسیار بزرگ است. ولی پارادوکسش اینجاست که همزمان خدا تحمل درد فراق و دوریش رو هم میده. خدا بهتون صبر جزیل عطا کنن، جاشون بهشت برین باشه
ammin (چهارشنبه 15 مرداد 04), m.reza91 (دوشنبه 13 مرداد 04), Mvaz (جمعه 10 مرداد 04), paiize (جمعه 10 مرداد 04), فرشته اردیبهشت (جمعه 10 مرداد 04), مدیرهمدردی (یکشنبه 12 مرداد 04), باغبان (جمعه 10 مرداد 04)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)