عزیزم من تایپیک قبلیت هم دیدم .خیلی احساسی عمل میکنی و عجولی و همین هم کار دستت داده ب نظرم
اون موضوع قوی کردن خودت و ... فکر کنم الان مناسب شرایط شما نیست!مشکل شما انفعاله ک همچنان هم ادامه داره گویا
قطعا نباید تا یک سال ب انتظار بشینید .حتی تو تایپیک هایی ک پاییزه براتون گذاشته بود ب هیچ وجه توصیه ب انتظار تو سکوت نشده!
تایپیک چگونه منفعل نباشیم سبکتکین رو بخونی بد نیست ولی بهتره خودتون تکی مشاوره برید
بعید میدونم با چند تا پست تو این تالار و چند تا مقاله تو این شرایط سوت و کور تالار بتونید از پس این مسئله بربیاید!میتونید حداقل اشتراک انجمن آزاد بگیرید








علاقه مندی ها (Bookmarks)