به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 9 از 12 نخستنخست 123456789101112 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 81 تا 90 , از مجموع 114
  1. #81
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 27 مهر 92 [ 19:59]
    تاریخ عضویت
    1387-9-21
    نوشته ها
    297
    امتیاز
    9,209
    سطح
    64
    Points: 9,209, Level: 64
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 141
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    407

    تشکرشده 419 در 163 پست

    Rep Power
    47
    Array

    RE: چرا خانم ها آرایش می کنند؟

    به نظر من هر چیزی خوبه ولی بجا و به اندازه.

  2. #82
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 شهریور 88 [ 09:47]
    تاریخ عضویت
    1386-12-12
    نوشته ها
    350
    امتیاز
    6,773
    سطح
    54
    Points: 6,773, Level: 54
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 177
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    218

    تشکرشده 222 در 118 پست

    Rep Power
    54
    Array

    RE: چرا خانم ها آرایش می کنند؟

    هر چی افراط و تفریطش خوب نیست

  3. #83
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 خرداد 88 [ 10:21]
    تاریخ عضویت
    1387-9-13
    نوشته ها
    175
    امتیاز
    3,661
    سطح
    38
    Points: 3,661, Level: 38
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 27 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا خانم ها آرایش می کنند؟

    سلام
    موضوع این بود؟؟؟؟
    برخی خانم ها وقتی که میخواهند خانه را ترک کنند آرایش می کنند یا حد اقل ارایش ایشان با وقتی که در منزل هستند متفاوت می باشد؟ قصدم از طرح این موضوع بررسی روانشناسانه است، این موضوع از دیدگاه من، نه خوب است نه بد، یک واقعیت اجتماعی است، لذا خواهش میکنم که برای روشن شدن زوایای پنهانی این موضوع، مشارکت نمایید.

    من به شخصه بیرون از خونه آرایش نمی کنم. چون دوست ندارم مردم بهم مثل یک شیئ نگاه کنند. یا مجبور باشم نگاه های هرزه مردان را تحمل کنم. از این شیوه نگاه کردن چندشم میشه.

    در مورد نیاز به مورد توجه قرار داده شدن گفتید...
    در این مورد من بیشتر دوست دارم از طریق توانایی هام و استعداد هام به عنوان یک انسان مطرح بشوم نه از طریق جنسیتم.

    در مورد حس زیبایی طلبی ...
    من عاشق زیاییم. و از هر چیز زیبایی که توی جامعه و طبیعت باشه استقبال می کنم. شاید تو خونه برای ارضا این حس آرایش کنم، ولی دوست دارم در بیرون این حس را از طریق زیبایی های فکریم تامین کنم...

    اینکه اعتملد به نفس به افراد می ده را موافقم ولی شخصیت آدم را به عنوان یک انسان خورد می کنه.

    موفق باشید.

  4. کاربر روبرو از پست مفید sade begham... تشکرکرده است .

    sade begham... (جمعه 26 آذر 89)

  5. #84
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 30 آبان 88 [ 11:45]
    تاریخ عضویت
    1386-7-10
    نوشته ها
    1,573
    امتیاز
    16,204
    سطح
    81
    Points: 16,204, Level: 81
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    898

    تشکرشده 926 در 486 پست

    Rep Power
    176
    Array

    RE: چرا خانم ها آرایش می کنند؟

    یک مرد در خانه پیژامه با پیراهن زیر یا روبدوشامبر یا لباس خانه می پوشد و زنان نیز لباس خانه را که راحت تر است و مرد نیز مویش را برای بیرون رفتن شانه می کند یا به خود ادکلن زده یا انگشتر عقیق یا کراواتش را می زند و لی در خانه بدون این چیزهاست و مسلم است که زنان نیز برای خوب جلوه کردن و رسمی شدن و برای بیرون آرایش می کنند و در برابر شوهرشان به دلیل خودمانی بقودن و راحت بودن و عادت کردن از دیدنش آرایش نمی کنند این اصلاً مورد بغرنج یا مسئله ای برای سؤال کردن نیست و بنده در شگفتم که دوستان چرا وقتشان را برای این حرفها تلف می کنند؟!!

  6. #85
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اردیبهشت 92 [ 12:37]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,234
    امتیاز
    8,567
    سطح
    62
    Points: 8,567, Level: 62
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 183
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    277

    تشکرشده 281 در 126 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا خانم ها آرایش می کنند؟

    سوال شما مثل این می مونه که بگید چرا اقایون اصلاح می کنند؟؟؟
    خب این ذات آدمیزاد هست که می خواد در هر چیزی بهترین باشه . خانم ها نیز ؟ارایش می کنند برای زیبایی بیشتر.

    با نظر گرد آفرید موافقم.

  7. #86
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اردیبهشت 92 [ 12:37]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,234
    امتیاز
    8,567
    سطح
    62
    Points: 8,567, Level: 62
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 183
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    277

    تشکرشده 281 در 126 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا خانم ها آرایش می کنند؟

    به نظر من آقای گرد آفرید بهترین جواب ها رو در این تاپیک دادند

  8. #87
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 09:52]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,293
    سطح
    100
    Points: 325,293, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا خانم ها آرایش می کنند؟

    سلام گردآفرید
    خب عادت كردن زن و شوهرها به هم و به این وضعی كه در پست 84 شما آمده است ،‌ موجب می شود كه در كوچه و خیابان مرغ همسایه غاز بنماید.
    آراستن و تمییز بودن در مراودات رسمی طبیعی و لازم است. اما این مغایرت ندارد كه زن و شوهر در منزل هم لباسهای آراسته و زینتی به تن داشته باشند(متناسب با حریم خانواده)، و اصولا هرگونه تنوعی در محیط منزل از آرایش، لباس، سورپرایز كردن، تنوع كلامی، شوخی و ... می تواند منجر به تاثیرات مثبت در خانواده بشود.
    البته نمی توان انكار كرد كه در محیط خارج خانواده علاوه بر مسائل علمی مسائل مذهبی هم تاثیر گذاره و افراد تحت آموزه های خود وعادتهای خود اقدام می كنند.

  9. #88
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 خرداد 88 [ 10:21]
    تاریخ عضویت
    1387-9-13
    نوشته ها
    175
    امتیاز
    3,661
    سطح
    38
    Points: 3,661, Level: 38
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 27 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا خانم ها آرایش می کنند؟

    گردآفرید و دوستان عزیز

    زن آفریده شده برای طنازی و دل بری، وبرای اینکه در کنار مرد توی کانون خونواده به آرامش برسند... این آرایش هم از مقدمات آن است. توی همه اعصار بوده که اشاره شد...

    من با نظر مدیر عزیزمون کاملا موافقم.

    اینکه دلیل شخصی افراد از آرایش چیه خیلی روش بحث شد... من تمام دلایل را قبول دارم.
    اما اینکه افراد به این دلایل توی خونه آراستگی کمتری داشته باشند را قبول ندارم.
    خونه باید کانون محبت باشد نه اینکه به خاطر روزمرگی آن تبدیل به یک خابگاه برای طرفین بشود.

    موفق باشید.

  10. #89
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 آبان 88 [ 19:25]
    تاریخ عضویت
    1387-8-26
    نوشته ها
    209
    امتیاز
    3,888
    سطح
    39
    Points: 3,888, Level: 39
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 22 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا خانم ها آرایش می کنند؟

    ساده بگم عزیز چی چیو زن آفریده شده برای طنازی و دلبری .

  11. #90
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 آبان 88 [ 19:25]
    تاریخ عضویت
    1387-8-26
    نوشته ها
    209
    امتیاز
    3,888
    سطح
    39
    Points: 3,888, Level: 39
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 22 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا خانم ها آرایش می کنند؟

    من با نظر دانه دوسن یکمون که نظرشون مثه خودشون یکه موافقم .


 
صفحه 9 از 12 نخستنخست 123456789101112 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.