به نظرم شما به زندگي عادي خود ادامه دهيد هر عكس العمل تند و نفي ياعث به هم ريختگي ميشود بعضي از آقايان متاسفانه به اين روش زندگي ميكنند شايد بعد از مدتها كنار بگذراند من چندين مورد از اين زندگيها را ديده ام اگر جدا شده اند هر دو به مشكلات شديد برخورد كرده اند و اگر جنگ و دعوا كرده اند مشكل زندگي را بدتر و شديدتر كرده اند بهتر است شما به خودتان و بچه ها فكر كنيد ماندن و بي خيال رفتار او بودن و شايد با محبت كردن به او زندگي خودتان و بچهها آرامتر باشد دختراني كه آنقدر وقيح هستند كه وارد زندگي مردي شوند حقشان است هر تاواني داشته باشند شما نگران آنها نباشيد بايد تجربه كنند كه وارد زندگي ديگران نشوند








علاقه مندی ها (Bookmarks)