سلام
خودت حرفی رو که نوشتی دوباره بخون .

دلم واسش سوخت
دلت می سوزه ؟
یعنی چی ؟
مگه زندگی برای یک عمر دل سوختن می خواد دختر ؟
نه خواهرم ، این حرفا نیست .
دو روز دیگه که رفتی تو زندگی میفهمی که نباید دل سوزی نمی کردی .
تصور کن بعد از ازدواج سر و کله زن و بچش پیدا بشه .
چه جوابی می خوای به بچه 4 سالش بدی ؟
چطوری می خوای زندگی کنی ؟
واقعا عذاب وجدان نمی گیری ؟
خودت مقصر جدایی این اقا با خانوم قبلی نمی بینی ؟
اگه واقعا دلت برای این آقا می سوزه ، نصیحتش کن به زندگی قبلیش برگرده و فکر ازدواج مجدد رو نکنه .
خود شما هم بهتره ارتباطات رو قطع کنید .
موفق باشید .