دوست عزيز آخه چي بگيم .شما مرتب ميگي 11 ماه ،خيلي از دوستان هستند كه بعد از 5 يا 6 سال جدا شدند نه مردن و نه طرفشون خودش رو كشته. به مرور زمان هم برات عادي ميشه.در مورد كتابهايي هم كه دست شماست برداشت من اينه كه شما ميخوايد به بهانه كتاب دوباره اين آقا رو ببينيد و روز از نو روزي از نو بهتره كتاب رو به دوستش بديد كه به اون برسونه.
فكر ميكنم الان متوجه شديد چرا گفته خونه خواهرش بريد تا خانواده اون شما رو زيارت كنند..... تا الان كه تحمل كرديد از الان به بعد هم تحمل كنيد سختيش يك ماه.
موفق باشي







علاقه مندی ها (Bookmarks)