سلام
چه تاپیک زیبایی و چه نظرات زیبایی!واقعاً موضوع فوق العاده ایه!من فقط میخواستم چند مورد دیگه ای رو هم یادآور بشم یکی اینکه باید حتماً شخص به روانپزشک مراجعه کنه چون یکی از دلایل وابستگی زیاد افسردگیه.دیگه اینکه بر خلاف نظر رویا (با عرض معذرت) نظر من اینه که بهتره رابطه یکدفعه قطع شه و اینو روانپزشک من بهم گفت.به علاوه بهتره حتی آدم به اون طرف نگاه هم نکنه!راه حل دیگه ای هم که هست و عالیه اینه که عیبهای طرف رو بزرگ کنی و قضاوت به ناحق ذر موردش کنی و فقط بدیهاشو ببینی.ضمناً اگه اطرافیان ازش حرف میزنن ازشون بخوای جلوی تو ازش حرف نزنن.







واقعاً موضوع فوق العاده ایه!من فقط میخواستم چند مورد دیگه ای رو هم یادآور بشم یکی اینکه باید حتماً شخص به روانپزشک مراجعه کنه چون یکی از دلایل وابستگی زیاد افسردگیه.دیگه اینکه بر خلاف نظر رویا (با عرض معذرت) نظر من اینه که بهتره رابطه یکدفعه قطع شه و اینو روانپزشک من بهم گفت.به علاوه بهتره حتی آدم به اون طرف نگاه هم نکنه!راه حل دیگه ای هم که هست و عالیه اینه که عیبهای طرف رو بزرگ کنی و قضاوت به ناحق ذر موردش کنی و فقط بدیهاشو ببینی.ضمناً اگه اطرافیان ازش حرف میزنن ازشون بخوای جلوی تو ازش حرف نزنن.
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)