سلام دوست عزیز
بچه ها خیلی پاکند وخصوصا در سن کودکی وزیر 6سال راراحت میتوان بامحبت وعلاقه به خود جذب کرد اگر دوست شما مدنظرش فقط رسیدن به پدر بچه است بیشتر روی این موضوع فکر کند وببیند ایا میتواند علاقه همسرش را که تقسیم شده تحمل کند وایا میتواند مادر مهربانی برای کودک باشد
حتی درزمانیکه خودش نیز فرزندی داشته باشد ان موقع این ازدواج اشکالی پیش نمی اورد
دوست شما بداند همسرش باید به فرزندش نیز توجه داشته باشد وعلاقه اش را بین این دو تقسیم کند البته علاقه به فرزند با علاقه به همسر فرق میکند اما اگر فردی حساس یا به قول معروف حسادت داشته باشد نا خوداگاه عکس العمل نشان میدهد اما اگر واقعا به کودک عشق بورزد ودوستش داشته باشد مشکلات به خودی خود حل میشود س دوست شما همچنان که دیگران گفتند باید ببیند خودش میتواند با این مسائل کنار بیاید یا خیر