RE: ازدواج دختر 22 ساله با مردی که بچه داره؟کمک کنید .خیلی اضطراریه
سلام
دلیل طلاق هر دو خیلی مهمه.و در مورد اون آقا دوست شما اگه خودشو پسندیده و مشکلی نداره ، بچه هم که هنوز خیلی کوچیکه و میشه مطابق میل خودش بزرگش کنه طوری که وقتی بزرگ شد با اینکه بدونه اون مادرش نیست ، اما به عنوان مادر قبولش کنه و بهش احترام بذاره .و این بستگی به نوع تربیت و رفتار دوست شما با اون داره .محبتی که به بچه بشه تو خاطرش میمونه و هیچوقت فراموش نمی کنه .یه مورد بگم که برای خونوتده ما پیش اومده و از نزدیک دیدم:برادر من حدود چهر سال پیش با زنش مشکل پیدا کرد و مدتی دادگاه و کلانتری و ... رفنت تا اینکه حدود دو سال پیش از هم جدا شدن.دلیل طلاقشون هم دخالتهای مادر زنش و مهمتر از همه این بود که خود زنش تابع حرف هر کس و ناکسی بود. هر کی هر چی می گفت اون بهش عمل میکرد . بد حجاب بود ، توی خونوادشون محرم و نامحرم معنی نداشت ، تا حدی بی تربیت بود و در حضور فامیل ما ادب رو رعایت نمی کرد تو عروسی ها با وجود منع برادرم از رقصیدنش با نامحرم ، اون کار خودشو میکرد و طاقت نگهداری از بچه و توی خونه موندن رو نداشت و ... .به خاطر همین کارا و مخالفت برادرم و همه ما دادگاه هم بچه رو حتی تا 7 سال به اون نداد و تا سه ماه پیش با خودمون زندگی میکردن.تا اینکه برای برای برادرم دختری پیدا کردیم فوق العاده خوب و از یه خونواده آبرودار و ساده و حتی از لحاظ اقتصادی از خودمون کمی پایین تر.این یکی بر خلاف اون اولی نماز میخونه و حتی برادرم رو که قبلا"مرتب نماز نمی خوند ، نماز خون کرده.برادرم 36 سالشه و اون دختر 24 سال.پسرش هم 5ساله.دختره خیلی بچه رو دوست داره و بیشتر از پدرش بهش محبت می کنه طوری که بچه اونو مامان صدا میکنه با اینکه میدونه اون مادر ش نیست.مادر زن و پدر زنش هم بیشتر از ما به اونا محبت و کمک می کنن.در ضمن دختره سه چهار تا دیگه خواستگار داشت که همه مجرد بودن اما هرکدوم یه مشکلی داشتن.و از این میون اون برادرم رو انتخاب کردچون هیچ مشکلی نداره و اونا در مورد ما تحقیق کردن و به یقین رسیدن و الان هم از زندگی با برادرم خیلی راضیه و دوستش داره.با پسرش میره خرید، خونه مادرش و خونه ما و چیزای بهتر و بیشتری از ما بهش نشون داده و دانا تر شده.دختره میگه شما کمتر بهش محبت کنین تا به من عادت کنه و محبت من تو دلش بمونه تا وقتی بزرگ شد بتونه درست تصمیم بگیره که کی مادرشه. و خیلی خیلی دوستش داره.اینا رو گفتم که دوست شما اگه می خواد زن اون آقا بشه بچه رو در نظر داشته باشه و این رفتارو باهاش بکنه .چون اونم به محبت نیاز داره و ناخواسته شده بچه طلاق. گناه داره و دوست داشتنش خدا رو خشنود می کنه.اگه براش مادری کنه خدا عوضش رو بهش میده و زندگیشو پر از خوشبختی می کنه.
اگه اون خشرفتار باشه مطمئنا" بچه به جای مادر قبولش می کنه و بهش مادر میگه و زحمتهای بچگیش یادش نمی ره.
امیدوارم خوشبخت بشین
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه
علاقه مندی ها (Bookmarks)