به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 18 , از مجموع 18
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 دی 88 [ 17:51]
    تاریخ عضویت
    1387-7-24
    نوشته ها
    73
    امتیاز
    4,285
    سطح
    41
    Points: 4,285, Level: 41
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 17 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ازدواج دختر 22 ساله با مردی که بچه داره؟کمک کنید .خیلی اضطراریه

    سلام خدمت تمامی دوستان عزیزی که با نظراتشون راهنمایی کردن
    سارا جون راستش میدونی برعکس اون چیزی که شما فکر میکنی دوستم این بچه را خیلی دوست داره و حس خاصی بهش داره واین قدر که به این آقا توجه داشته باشه بیشتر به این بچه توجه زیادی داره فقط از این میترسه که برای این بچه مادری کنه و بعد چندین سال سر و کله مادر خودش پیدا بشه و بخواد در زندگی دوستم مشکلاتی ایجاد کنه و رابطه دوستم با شوهرش را هم در آینده دچار اختلال کنه .
    اگر بیشتر کمک کنید ممنون میشم

  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 25 اردیبهشت 88 [ 16:37]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    239
    امتیاز
    4,447
    سطح
    42
    Points: 4,447, Level: 42
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 6 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ازدواج دختر 22 ساله با مردی که بچه داره؟کمک کنید .خیلی اضطراریه

    توی یکی از مواردی که توی خانواده دوستانمن اتفاق افتاد با همین شکل بود اون پسر بچه ایی بوده که الان 26سال سن داره دقیقا توی سن بلوغ سر وکله مادرش پیدا میشه ولی اون بچه با تربیتی که شده بوده حرمت مادری کم نمیکنه ولی رک میگه مادرم اونیه که منو به ثمر رسونده نه به دنیا اورده البته این دوست شما میتونن جایی باشن که اون خانوم اصلا مطلع نشن تحت نظر یک روانشناس کودک باشن(اگر خواستید بگید اسم و شماره پزشک رو به شما بدم)تا اون کودک با ارزش های غنی بارور بشه.....اگر شوهری هم بخواد بخاطر این چیزا رابطش با خانومش دچار اختلال بشه همون بهتر اصلا با هم پیوند زناشویی نبندن....البته این نظر شخصی من و حاصل تحقیقات منه.....

  3. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 دی 88 [ 17:51]
    تاریخ عضویت
    1387-7-24
    نوشته ها
    73
    امتیاز
    4,285
    سطح
    41
    Points: 4,285, Level: 41
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 17 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ازدواج دختر 22 ساله با مردی که بچه داره؟کمک کنید .خیلی اضطراریه

    مرسی از راهنمایی های خوبت سارای عزیزم
    ترس دیگه ای که دوستم داره اینه که همه از اینکه یه دختر 22 ساله میخواد با یه مردی که بچه داره ازدواج کنه مورد تمسخر قرارش بدن ولی از طرفی هم خیلی علاقه منده با این آقا ازدواج کنه .نمیدونه چه طور باید با این قضیه برخورد کنه و کنار بیاد .
    اگر دوستان بتونن باز با نظراتشون راهنمایی کنن ممنون میشم .

  4. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 مرداد 88 [ 09:50]
    تاریخ عضویت
    1387-7-11
    نوشته ها
    461
    امتیاز
    5,358
    سطح
    47
    Points: 5,358, Level: 47
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 192
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    213

    تشکرشده 216 در 84 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ازدواج دختر 22 ساله با مردی که بچه داره؟کمک کنید .خیلی اضطراریه

    ای بابا ما چرا واسه حرف مردم زندگی میکنیم پس خودمون چی؟؟؟؟

  5. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 25 اردیبهشت 88 [ 16:37]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    239
    امتیاز
    4,447
    سطح
    42
    Points: 4,447, Level: 42
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 6 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ازدواج دختر 22 ساله با مردی که بچه داره؟کمک کنید .خیلی اضطراریه

    اگر تردید به دلشون راه بدن نه به این مورد بلکه به هیچ چیزه دیگه هم نمیرسن.....به هر حال ایشون هم یه ازدواج ناموفق داشتن......این قدر تک بعدی نگاه نکنید....

  6. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 دی 88 [ 17:51]
    تاریخ عضویت
    1387-7-24
    نوشته ها
    73
    امتیاز
    4,285
    سطح
    41
    Points: 4,285, Level: 41
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 17 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ازدواج دختر 22 ساله با مردی که بچه داره؟کمک کنید .خیلی اضطراریه

    ممنون از سارای عزیز که وقتشون را گذاشتن و با نظراتشون راهنمایی کردن و ممنون از دیگر دوستان عزیز
    اگر باز نظری به ذهنتون رسید برای راهنمایی کردن خوشحال میشم
    موفق باشی

  7. #17
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 آذر 90 [ 09:03]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    1,274
    امتیاز
    12,573
    سطح
    73
    Points: 12,573, Level: 73
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 277
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,481

    تشکرشده 3,465 در 1,036 پست

    Rep Power
    146
    Array

    RE: ازدواج دختر 22 ساله با مردی که بچه داره؟کمک کنید .خیلی اضطراریه

    سلام
    دلیل طلاق هر دو خیلی مهمه.و در مورد اون آقا دوست شما اگه خودشو پسندیده و مشکلی نداره ، بچه هم که هنوز خیلی کوچیکه و میشه مطابق میل خودش بزرگش کنه طوری که وقتی بزرگ شد با اینکه بدونه اون مادرش نیست ، اما به عنوان مادر قبولش کنه و بهش احترام بذاره .و این بستگی به نوع تربیت و رفتار دوست شما با اون داره .محبتی که به بچه بشه تو خاطرش میمونه و هیچوقت فراموش نمی کنه .یه مورد بگم که برای خونوتده ما پیش اومده و از نزدیک دیدم:برادر من حدود چهر سال پیش با زنش مشکل پیدا کرد و مدتی دادگاه و کلانتری و ... رفنت تا اینکه حدود دو سال پیش از هم جدا شدن.دلیل طلاقشون هم دخالتهای مادر زنش و مهمتر از همه این بود که خود زنش تابع حرف هر کس و ناکسی بود. هر کی هر چی می گفت اون بهش عمل میکرد . بد حجاب بود ، توی خونوادشون محرم و نامحرم معنی نداشت ، تا حدی بی تربیت بود و در حضور فامیل ما ادب رو رعایت نمی کرد تو عروسی ها با وجود منع برادرم از رقصیدنش با نامحرم ، اون کار خودشو میکرد و طاقت نگهداری از بچه و توی خونه موندن رو نداشت و ... .به خاطر همین کارا و مخالفت برادرم و همه ما دادگاه هم بچه رو حتی تا 7 سال به اون نداد و تا سه ماه پیش با خودمون زندگی میکردن.تا اینکه برای برای برادرم دختری پیدا کردیم فوق العاده خوب و از یه خونواده آبرودار و ساده و حتی از لحاظ اقتصادی از خودمون کمی پایین تر.این یکی بر خلاف اون اولی نماز میخونه و حتی برادرم رو که قبلا"مرتب نماز نمی خوند ، نماز خون کرده.برادرم 36 سالشه و اون دختر 24 سال.پسرش هم 5ساله.دختره خیلی بچه رو دوست داره و بیشتر از پدرش بهش محبت می کنه طوری که بچه اونو مامان صدا میکنه با اینکه میدونه اون مادر ش نیست.مادر زن و پدر زنش هم بیشتر از ما به اونا محبت و کمک می کنن.در ضمن دختره سه چهار تا دیگه خواستگار داشت که همه مجرد بودن اما هرکدوم یه مشکلی داشتن.و از این میون اون برادرم رو انتخاب کردچون هیچ مشکلی نداره و اونا در مورد ما تحقیق کردن و به یقین رسیدن و الان هم از زندگی با برادرم خیلی راضیه و دوستش داره.با پسرش میره خرید، خونه مادرش و خونه ما و چیزای بهتر و بیشتری از ما بهش نشون داده و دانا تر شده.دختره میگه شما کمتر بهش محبت کنین تا به من عادت کنه و محبت من تو دلش بمونه تا وقتی بزرگ شد بتونه درست تصمیم بگیره که کی مادرشه. و خیلی خیلی دوستش داره.اینا رو گفتم که دوست شما اگه می خواد زن اون آقا بشه بچه رو در نظر داشته باشه و این رفتارو باهاش بکنه .چون اونم به محبت نیاز داره و ناخواسته شده بچه طلاق. گناه داره و دوست داشتنش خدا رو خشنود می کنه.اگه براش مادری کنه خدا عوضش رو بهش میده و زندگیشو پر از خوشبختی می کنه.
    اگه اون خشرفتار باشه مطمئنا" بچه به جای مادر قبولش می کنه و بهش مادر میگه و زحمتهای بچگیش یادش نمی ره.
    امیدوارم خوشبخت بشین
    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

  8. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 اسفند 89 [ 17:10]
    تاریخ عضویت
    1387-10-05
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    3,701
    سطح
    38
    Points: 3,701, Level: 38
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    47

    تشکرشده 42 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ازدواج دختر 22 ساله با مردی که بچه داره؟کمک کنید .خیلی اضطراریه

    سلام دوست عزیز
    بچه ها خیلی پاکند وخصوصا در سن کودکی وزیر 6سال راراحت میتوان بامحبت وعلاقه به خود جذب کرد اگر دوست شما مدنظرش فقط رسیدن به پدر بچه است بیشتر روی این موضوع فکر کند وببیند ایا میتواند علاقه همسرش را که تقسیم شده تحمل کند وایا میتواند مادر مهربانی برای کودک باشد
    حتی درزمانیکه خودش نیز فرزندی داشته باشد ان موقع این ازدواج اشکالی پیش نمی اورد
    دوست شما بداند همسرش باید به فرزندش نیز توجه داشته باشد وعلاقه اش را بین این دو تقسیم کند البته علاقه به فرزند با علاقه به همسر فرق میکند اما اگر فردی حساس یا به قول معروف حسادت داشته باشد نا خوداگاه عکس العمل نشان میدهد اما اگر واقعا به کودک عشق بورزد ودوستش داشته باشد مشکلات به خودی خود حل میشود س دوست شما همچنان که دیگران گفتند باید ببیند خودش میتواند با این مسائل کنار بیاید یا خیر


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.