با سلام و تشکر از شما بابت راهنمایی های خوبتان .
حرف های شما کاملا خوب و عملی است ولی جالب است بدانید تقریبا همه این کارهارا تا حدود زیادی همیشه انجام می دهم
هر روز نامه ای قشنگ را در جایی از خانه برایش می گذارم
علیرغم شاغل بودنم ، همیشه شام من و همسرم پلو با انواع خورشت هاست ، خودم سس های مخصوص ، ماست شیرین ، دوغ ترش ، سالاد های متنوع درست می کنم

کمتر پیش می آید املت بخوریم
چایی ، قهوه زیاد می آورم
میوه را می آورم و با عشق زیاد پوست می گیریم تا بخوریم
در خانه بهترین آرایش ها را انجام می دهم
لباس های متنوع می پوشم
صبح زود قبل از خارج شدن از منزل ، همه خانه را مرتب و تمیز می کنم .
همه فامیل می دانند که من به شوهرم احترام زیادی در جمع می گذارم .

نمی دانم چی کار باید بکنم ؟
مثلاً الان 12 روز است که وقتی به خانه می رسم ، با هیجان سلام می کنم ، خبرهای خوش برایش می آورم ، سریع لباس عوض می کنم ، آرایش می کنم ، (برعکس اکثر خانم ها ، من در خانه همیشه آرایش دارم ) ، با لبخند او را می بوسم ( شوهرم جلوی بوسیدن من را می گیرد یا مانع می شود که علت آنرا نمی دانم ) ، به صحبت با او می نشینم ، بعدش چایی ، میوه
و بعد غذا درست می کنم
بیشتر اوقات ، احساس می کنم من را مسخره می کند ، خیلی ایراد می گیرد ، خیلی غر میزند ، بهانه گیری می کنه
نمی دونم چطور حالتی را ایجاد کنم که زندگی از صفر کیلومتر ، با حرف های خوب شروع بشود . با اعمال خوب شروع بشه .