ممنون از همه دوستان.به خصوص مدیر عزیز و دانه.
خب اون نسبت به گذشتش واقعا حالت دفاعی دارد.می گم که هنوز بعد از دوسال اون قضیه را فراموش نکرده است.
البته مشکلات رفتاری تقریبا با همه داره و حتی با خانوادش و اینها احتمالا به خاطر شوک بعد از اون قضیه است.
و البته قبلا هم گفتم که اون پسر از خانواده بسیار مرفهی بوند وا ین دختر از یک خانواده نسبتا متوسط(از نظر مالی).می ترسم حتی در صورت قبول کردن(که طبق گفته یکی از دوستان بسیار بسیار هم بعیده) بعدا این روابط قبلی مشکل ساز بشه.مثلا مقایسه های نامربوط صورت بگیره.
کلا چه قدر ممکنه تاثیر بذاره این روابط قبلی در آینده؟به خصوص که میگن عشق اول هیچ وقت فراموش نمیشه به خصوص اگر با ناکامی همراه بشه.
به هر صورت ممنون