سلام عزیزم من همه این نظرات رو خوندم به نظر من هم شما داری اشتباه میکنی چون شما میگی رابطمون سرد شده بود وعذر وبهانه میاورد خوب به نظر شما کسی که اون موقع عذر وبهونه میاورده حتما باید دلیل قانع کننده ای داشته باشه.اون چرا اون موقع نیومد خواستگاریت ولی حالا میخواد بیاد وباز هم ازت فرصت میخواد به نظر من سعی کن با کسی ازدواج کنی که نظر خانوادت هم باشه ومهم تر اینکه سعی نکن با عشق واحساس علاقه ازدواج کنی وتصمیم بگیری چون شکست میخوری بعدشم از کجا معلوم اون توی این مدت عوض نشده باشه ما آدما شب میخوابیم صبح بیدار میشیم یه تغییر توی خودمون میبینیم چه برسه به اون.بعدش شاید توی این مدت اون با کسی دیگه هم بوده. از من میشنوی دورشو خط بکش
با علی








علاقه مندی ها (Bookmarks)