سلام
شما گفته اید که :
به نظرم در مورد بالا شما باید از این جمله استفاده می کردیدنوشته اصلی توسط merka
«من از لحاظ عاطفي متاسفانه خيلي به ايشون وابسته شدم »
وابستگی آفت هست حتی بعد از ازدواج و حتی در خصوص معشوق.که شما می توانید جهت مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید و این مقاله را مطالعه بفرمایئد.
البته جای خرسندی و تشکر هست که شما توانسته اید بر این مسئله عاطفی خود مسلط بشوید و تصمیم بگیرید.
معمولا بدبینی یکی از اختلالاتی هست که به درمان نیز مقاوم هست. لذا در ازدواج با چنین فردی باید دقت فوق العاده ای داشت. تا خدایی نکرده بعدا مجبور نباشی در قفس زندگی کنی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)