سلام mishka
شما چند سالتونه؟
متاسفانه خیلی دقیق در مورد جزئیات این خواستگاری ها و ....، توضیح ندادید. اما به نظر می رسه شما یه سری باورهای غیر منطقی داشته باشید که براتون مشکل ساز شده.
چرا باید وقتی خواستگار برامون می آید( حالا چه مناسب باشه چه نامناسب باشه) ، آنقدر شوک به ما وارد کنه که ما را به بیمارستان بکشاند. شما مگر چه انتظاراتی از یک جلسه خواستگاری دارید؟ و چه نگاهی به زندگی دارید.
همچنین شما باید در مورد مسائل مشابه در موارد دیگر که در گذشته داشتید صحبت می کردید، به نظر می رسد فردی اضطرابی و حساس باشید. آیا مشکلاتی با این نگرش و برخورد با مسائل زندگی قبلا هم داشته اید؟
لطفا بیشتر از خودتون برامون بگوئید؟!








علاقه مندی ها (Bookmarks)