من که می گم همون کچله از بقیه بهتره چون اختلاف سن هشت سال زیاد نیست هم می تونه بره مو بکاره .اما از بقیه چیزها خوبه.ضمناً من خودم از آدمهای کچل خوشم میاد چون مهربونتر هستن.