با تشکر از همه. این حرفا در عین جالب بودن به نظر من توجیهی بیش نیستند.(البته ببخشید) همه چیز دست خود آدمه. مشاور، روانپزشک، فقط یه نسخه ی آماده می پیچن و به بیماراشون تجویز می کنن. انگار که همه رابطه ها و همه آدما مثه همن! همه ی این چیزا برمیگرده به سرشت و ذات آدما... کسایی که رابطه رو به دلایل پوچ قطع می کنن، فکر می کنن 100 سال قراره عمر کنن و میخوان در سالهای باقی مونده! نهایت لذت رو ببرن... در صورتی که هر رابطه ای با کمی از خود گذشتگی و فداکاری می تونه پایدار بمونه ولی 95 در صد این فداکاری تو ذات و وجودشون نیست...فطرتشون همینجوریه. شادی امروز را در جستجوی شادی فردا از دست میدن به امید اینکه روزی به شادی برسن... انسانا معمولا همینجورین. معنی زندگی ساده س...خیلی... اینقدر پیچیده ش نکنید و براش شماره 1 2 3 4... و تبصره نیارین. فرمول نویسی نکنید. اگه آدم چیزیو لمس کنه اونوقت می تونه به معنای حقیقیش پی ببره.








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)