به نظر من محل انتخاب خیلی مهم نیست(دانشگاه،سرکار،حتی چت روم...)مهم اینه که طرفین اول از هر چیز از نظر فکری آمادگی ازدواج داشته باشن(خودشونو بشناسن،بدونن دقیقا" از همسرشون چه انتظاری دارن...) و کاملا" منطقی بدور از هر نوع وابستگی عاطفی سعی در شناخت همدیگه داشته باشن و یه دوست امین یا والدین(البته اگه بتونن با این قضیه کنار بیان) در جریان کار باشه_ تا هرجا از مسیر اصلی منحرف شدن دوباره برشون گردونه_اینجوری به شناخت دقیقتری میرسن وبعد میشه با خواستگاری رسمی از نزدیک به شناخت خانواده ها پرداخت واگه تفاهم بود(از هر نظر)ازدواج!









علاقه مندی ها (Bookmarks)