سلام آقا حامد
دقت کنید که رفتار های مورد انتقاد شما دو دسته هستند بعضی از اونها ریشه مذهبی ندارند و سختگیری هایی هستند که تابع محیط پرورش همسرتون هستند بعضی هاش ریشه دینی دارند که به نظر من تفاوت گذاشتن بین اونها و پذیرش دسته دوم همسرتون رو برای تغییر توی دسته اول هم آماده می کنه
یک نکته مهم دیگه اینکه اگر ما همسرمون رو همونطور که هست بپذیریم آمادگی بیشتری برای تغییر و هماهنگی پیدا می کنه چون از حالت دفاع خارج میشه. من این مطلب رو بارها توی زندگی شخصی خودم تجربه کردم
مطلب آخر اینکه توی مطالب مختلف شما که گشتم چیزی در مورد نظر همسرتون در مورد زندگی تون پیدا نکردم واکنش احساسی ایشون نسبت به وضعیت زندگیتون چیه آیا ایشون هم مثل شما اجساس می کنن به بن بست رسیدن یا نه؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)