سلام psy133
جانا سخن از زبان ما می گویی
من هم احساس خوشبختی می کنم به هزار و یک دلیل یکیش هم آشنایی با اعضاء صمیمی این سایت کسانی که مشکلات خودشون مانع از کمک و همفکری با دیگران نیستوالبته یک باغبان که حواسش به همه جای باغ هست
از مدیر و اعضاء محترم تالار که در پیدا کردن این احساس گمشده به من کمک کردند ممنونم








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)