سلام
در مورد اول خوب می شوید هیچ خا امن تر از اینکه تو بغل همسرت بخوابی خوشایند نیست
در مورد اینکه خانمها دهان لقند بگم اگر به خانمی بگی این حرف و به کسی نگو حتما نمی گه و اینقدر داروهای دیر انزالی هست می تونی استفاده کنی
تشکرشده 10 در 5 پست
سلام
در مورد اول خوب می شوید هیچ خا امن تر از اینکه تو بغل همسرت بخوابی خوشایند نیست
در مورد اینکه خانمها دهان لقند بگم اگر به خانمی بگی این حرف و به کسی نگو حتما نمی گه و اینقدر داروهای دیر انزالی هست می تونی استفاده کنی
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)