شما با یه حرف خواهر و دخترخاله مردد شدید مطمئنید که دوستش دارید؟
اشتباه اول شما اینجاست که با خانوادتون درمیون نذاشتید
اشتباه دوم از روی احساساتت داری تصمیم میگیری آیا تابه حال از دستت عصبانی شده اون وقت باز هم دوست داشتنی بوده؟ رفتار منطقی داشته؟
اشتباه سوم قاطع در تصمیمت نیستی که اگه بودی به خواستگارهات فکر نمی کردی چه برسه به مقایسه!!!
اشتبه چهارم همه جوانب رو نسنجیدی چون هنوز نمی دونی خانواده ات چه عکس العملی نشون می دن
پیشنهاد می کنم قضیه رو از روز اول آشناییتون تا به الان مجددا بررسی کن یه سری هم به مطالب این سایت بزن فکر کنم کمک خوبی برات باشه