دوست عزیز اکثر دختر خانم ها چنین اخلاق هایی دارن نمیشه گفت روان پریش هستن این کارو بیشتر به خاطر جلب توجه میکنن بخاطر اینکه فکر طرف مقابل رو مشغول خودشون کنن شاید اون خانم از شما انتظار توجه بیشتر دارن ولی این رو بدونید که این رفتار طبیعی هست و در واقع یک خصوصیت نو پا هست توی دختر های ایرانی که شاید خیلی از مشاور ها هم باهاش اشنایی نداشته باشن اکثر دخترای 20سال تا 25سال اینجوری هستن منم همینجوریام تمام دوستای منم اینجورین منتها خیلی از دخترها زیاد تر از بقیه احتیاج به توجه دارن بزارید به پای تغیر و تحول جامعه و فرهنگ