سلام
عجب یعنی اگر ازدواجی در میان نباشه، طلاق كمتر میشه!!!!!!
زنان این دیار با وجود قانونی كردن و محضری كردن عقد خود، نمی توانند در صورت نیاز حقوق كامل خود را بگیرند، وای به روزی كه بدون پشتوانه قانونی وارد رابطه بشوند. آن موقع در صورت وجود مشكل باید حقوق خود را در آن دنیا مطالبه كنند!!!!







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)