دوست عزیزم
واقعا متأثرم از اینکه در دوره و زمونه ای زندگی می کنیم که معیار سنجش هرچیزی مادیاته و شاید خیلی ارزشها در سایه توجه بیش از اندازه به اون فراموش بشه- متأسفانه امروز مسأله ازدواج هم خواه ناخواه جنبه اقتصادی و مادی پیدا کرده، شاید بیشتر از همیشه- البته وضعیت اقتصادی و به قول معروف هم طبقه بودن طرفین تا حدی مهم هست، اما نه اونقدر که سایر معیارها رو نادیده گرفت و به این دلیل از همه چیز گذشت، اگرچه هنوز هم هستند انسانهایی که مادیات براشون اونقدر ارزش نداره که به خاطرش از چیزای دیگه عبور کنن، اما قبول کنین که الان بیشتر مردم ، مادی فکر می کنند
به نظر من، شما قبل از اینکه خواستگارهاتون رو بپذیرید، سعی کنید بیشتر در موردشون بدونید، اینکه جزء کدوم دسته از افراد هستند،چه چیزایی براشون مهمه، به خانواده شما شبیه هستند یا نه، و اینکه واقعاً قصد جدی دارند یا فقط برای تفنن اقدام کردند و به قول معروف فعلاً می خوان بگردند. اینها یک سری اطلاعات کلیه که فکر می کنم وقتی پیشنهادی به شما میشه، میتونید از طریق واسطه یا به صورت غیر مستقیم کسب کنید. و بعد در مورد اینکه اصلاً به منزل شما بیان یا نه تصمیم بگیرید.این مهمه که هرکسی رو به منزلتون راه ندید- هرچند شما باید احساس اعتماد به نفستون رو اونقدر بالا ببرید که از پاپس کشیدن افرادی که شاید اصلاً از اول به صورت جدی قصد ازدواج نداشتن، اینقدر به هم ریخته و ناراحت نشید. به هر کدوم از این موارد به چشم یه تجربه نگاه کنید نه بیشتر.
به آینده خوشبین باشید، مطمئنم هنوز هم هستند افرادی که ارزشهای شما رو خواهند دید و درک خواهند کرد و سایر مسائل در سایه اینها براشون بی اهمیت خواهد بود- پس به خدا توکل کنید و امیدوار باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)