با درود؛
ضمن تأیید مؤکد فرمایشان جناب سورنا-آرمان،من افتخار می کنم که با *بلوم* اشنایم هرچند که صورتش را نمی بینم.اما خانم بلوم دختران اگر موردی را منطقی می دانند باید جلوی جهالت خانواده شان و در مقابل پسران جلوی نادانی خانواده شان را بگیرند و البته با دلیل و سخن آرام و پیش از هر چیز باید دختر و پسر خوب خوب و کامل از هم شناخت کافی را داشته باشند تا اگر خدای ناکرده خانواده ها دیدگاه شان را تغییر ندادند،به مشکلی در آینده بر نخورند.
بدرود./