با سلام
نظر تمام افراد رو خوندم گفتم منم حرف دلم روبزنم،آدم تو زندگي يك اصل رو بايد مدنظر داشته باشه واونم اينه كه زود در مورد ديگران قضاوت نكنه يا بعبارتي از ديدگاه ديگران به مسائل نگاه كنه اگر پدر ومادري مخالفت ميكنند اونا بد خواه بچه شون نيستند،اونا قصد ضربه زدن ندارند،يادمان باشه پدر ومادر دوستاني هستند كه خدابراي ماانتخاب كرده،اماآدمهايي كه دور و بر ما هستند كساني هستند كه خودمون اونهارو انتخاب كرديم،بهتر نيست صادقانه با اونها صحبت كنيم،مطمئن باشيم اونها ما رو درك ميكنند و براي اعتراض خدشون دليل محكمي دارند.
با تشكر =برادر كوچك شما








علاقه مندی ها (Bookmarks)