من تجربه ازدواج را ندارم و در سن ان هم نیستم
ولی یه چیز را خوب درک کردم یه دوست دوختر داشتم که با هم رابطه سالم و بدون هر نوع (x)داشتیم من هر موقع با اون صحبت میکردم و اون گوش میداد انگار که من توی اب گرم وان بودم و هر چیزی از مشکلاتی که در بیرون داشتم از فکرم خود به خود بیرون میبرفت
این به جز ارامش و دیگر روحیاتی بود که به من دست میداد
و این برای من بیشتر از ملیون ها تومان ارزش داشت و حاضر نبودم اونو با یه لحظه عوضش کنم





[align=center]به کجا می روی ، آسمان در خود توست

علاقه مندی ها (Bookmarks)