سلام مهرناز جان
یه نکته که به نظر من مهمه اینه که پذیرش حرف های همسرتون اگه از روی درایت و دور اندیشی باشه نه شما احساس کوچکی می کنید و نه ایشان احساس تصنعی بودن وقتی شما نظرات ایشون رو از روی منطق و تدبیر نپذیرفتید و فقط به خاطر کوتاه اومدن ایشون و یا تموم شدن بحث و جدل این کار رو کردید این احساس به همسرتون هم منتقل شده که این کار شما ازروی خواست قلبی نبوده شاید هم احساس پیروزی کنه اون وقت رفتارش تقویت میشه
اما شما باید با اراده و محکم و با یقین به اثر بخشی انجام بدید نه از روی انفعال اون وقت همسرتون هم علاقه شما رو به زندگی می فهمه و مطمئنا در رفتارش تجدید نظر می کنه
یادمون باشه زندگی صحنه همراهی و موانست و همدلی زن شوهر برای رسیدن به رشد و تعالیه نه صحنه جنگ و نبرد و غنیمت گرفتن








علاقه مندی ها (Bookmarks)