سلام
به نظر بنده كافيه انسان به خودش اعتماد كنه ، بدين صورت كه ابتدا مشكلش رو با خودش حل كنه بدين ترتيب به خودي خود مشكلش با ساير انسانهاي پيرامون حل ميشه .
موفق باشيد .
تشکرشده 1,965 در 675 پست
سلام
به نظر بنده كافيه انسان به خودش اعتماد كنه ، بدين صورت كه ابتدا مشكلش رو با خودش حل كنه بدين ترتيب به خودي خود مشكلش با ساير انسانهاي پيرامون حل ميشه .
موفق باشيد .
erfan25 (دوشنبه 20 اسفند 86)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)