به نظر من چون غریب دور از وطن و آشناست
که میگیم یا غریب الغربا
من ارادت خاصی به امامان خصوصا حضرت امام صادق دارم
برای بهبود زندگیم هم نذر امام رضا کردم انشااله براورده شد برم ادا کنم
آخه منم مثل امام رضا غریبم توی این شهر
خدایا دوستت دارم

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
به نظر من چون غریب دور از وطن و آشناست
که میگیم یا غریب الغربا
من ارادت خاصی به امامان خصوصا حضرت امام صادق دارم
برای بهبود زندگیم هم نذر امام رضا کردم انشااله براورده شد برم ادا کنم
آخه منم مثل امام رضا غریبم توی این شهر
خدایا دوستت دارم
بالهای صداقت (چهارشنبه 06 آبان 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)