غربت خیلی سخته
شاید به همین دلیله
من هفته بعد می رم مشهد ،زیارت ،از عوض همه شما نایب الزیاره هستم ،البته اگه خدا قبول کنه
تشکرشده 4,222 در 1,018 پست
غربت خیلی سخته
شاید به همین دلیله
من هفته بعد می رم مشهد ،زیارت ،از عوض همه شما نایب الزیاره هستم ،البته اگه خدا قبول کنه
gole maryam (پنجشنبه 07 آبان 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)