سلام دوستان عزیز. تقریبا یک سال از اون روزی که این پست رو ارسال کردم میگذره. rقبل از هر چیز جا داره از تک تک کسایی که منو راهنمایی کردن تشکر کنم. دست همتون رو می بوسم. یه سلام مخصوص هم خدمت sayehaye_mah عزیز. امیدوارم مشکلاتی که داشتی همه شون حل شده باشه. دوستان من تغییرات مثبتی تو زندگیم ایجاد شد. کسی که می خواستم رو پیدا کردم یا اون منو پیدا کرد... هر چی شما اسمشو بذارین... خیلی به هم نزدیکتریم... از قبلی خیلی بهتره...(واقعاً) واقعا حالا که بعد از یه سال با دیدی باز تر این نوشته ها رو می خونم می بینم حق با شما بوده، البته خدا خیلی کمک کرد و خودمم موثر بودم. فقط اومدم بگم که دوستانی که به مشکل بر می خورن با یه کم صبر و توکل، ایمان و اعتماد به نفس می تونن به هر چی که می خوان تو زندگیشون برسن. برا همه آرزوی خوشبختی می کنم. ما رو هم دعا کنید. مخلص همگی هستیم.![]()
![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)