به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 10 از 36 نخستنخست 123456789101112131415161718192030 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 91 تا 100 , از مجموع 351
  1. #91
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: خداحافظی داملا با همدردی

    داملا!

    من هم با خارپشت موافقم!!!!

    اصلا هم به نظرت احترام نمیذارم داملا چون دوستت دارم و نمیخوام بری!!!!

    اصلا چه معنی داره عضو خانواده به تنهایی تصمیم بگیره و بره قهر؟ اونم واسه همیشه؟

    نمیگی ما دل داریم؟ نمیگی ما دوستت داریم!

    کاش اصلا نری فرودگاه و از در بیرون نرفته بگی بچه ها من برگشتم!

    میخواستم ببینم چقدر دوستم دارین!





  2. 11 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (شنبه 06 اسفند 90)

  3. #92
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: خداحافظی داملا با همدردی

    سلام
    برای مدیر همدردی واقعا متاسفم ایشان با این مدیریت تالار خراب کرده است جا تاسف دارداز دست مدیر همدردی خیلی ناراحت هستم به نظر من تالار تعطیل شود تالارهمدردی با این مدیریت نمی تواند پیشرفت کندخانم داملا چند سا ل در این تالار فوق ا لعاده زحمت کشید بی فایده بود و بی ارزش بود مدیر همدردی افرین صد افرین
    متخصص فنی تالار بی تجربه بی دانش و علم هستندپشتییانی فنی تالار بی تجربه ضعیف دانش هستند نمره 0 است تالار همدردی این مثلا می زنم پیوست موسیقی خراب است پیوست موسیقی موزیک پیوست نمی کندمتخصص فنی تالار واقعا متاسفم جا تاسف دارد که پیوست موسیقی درست نمی کنیدتالار پیشرفت نمی کندباید متخصص فنی تالارعوض شودمدیر همدردی من می دونم چه به شما گفته عضویت خانم داملا مسدود کنید چند رو ز اسم یک نفر از اعضا تالار است نام می برم که گفته عضویت خانم داملا مسدود کنیدمدیر همدردی دوره روانشناسی یاد بگیرد مدیر همدردی به فکر تالار نیست ممنون
    خانم انی شوخی نکنید

  4. 3 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (شنبه 06 اسفند 90)

  5. #93
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 اسفند 93 [ 14:00]
    تاریخ عضویت
    1390-5-11
    نوشته ها
    588
    امتیاز
    7,524
    سطح
    57
    Points: 7,524, Level: 57
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,002

    تشکرشده 4,006 در 737 پست

    Rep Power
    73
    Array

    RE: خداحافظی داملا با همدردی

    نقل قول نوشته اصلی توسط گلنوش67
    بچه ها چي شد ؟مگه نميگن سو تفاهم بوده پس چرا هنوز داملا banned هست؟
    این سوال من و شاید خیلی از بچه ها باشه ولی نمیدونم چرا نمیگن.
    آقای مدیر ما منتظریم.


    فرقی نمی کند که گودال کوچک آبی باشی

    یا دریای بیکران، زلال که باشی، آسمان در تو پیداست.


  6. 4 کاربر از پست مفید پاییزان تشکرکرده اند .

    پاییزان (شنبه 06 اسفند 90)

  7. #94
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: خداحافظی داملا با همدردی

    سلام خانم پاییزان 2
    خانم داملا با مدیر همدردی سو تفاهم نبوده است عضویت مسدود است جواب سو ا ل دادم
    مدیران تالار و مدیر همدردی پاسخگو نیستند واقعا متاسفم جا تاسف دارد
    ااقای مدیر همدردی خانم داملا از تالار رفت مدیر همدردی از فردا یک نفر دیگر اعضا تالار اخراج کنید
    تالار همدردی یک مدیر بادانش با تجربه با علم نیاز دارد

  8. 4 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (یکشنبه 07 اسفند 90)

  9. #95
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 اسفند 93 [ 14:00]
    تاریخ عضویت
    1390-5-11
    نوشته ها
    588
    امتیاز
    7,524
    سطح
    57
    Points: 7,524, Level: 57
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,002

    تشکرشده 4,006 در 737 پست

    Rep Power
    73
    Array

    RE: خداحافظی داملا با همدردی

    آقای محمد ابراهیمی عزیز
    خانم داملا به خاطر سوتفاهمی که پست ایشون در این تاپیک به وجود آورد توسط آقای مدیر به مدت یک هفته باند شدند.
    به گفته خود آقای مدیر این کار به خاطر برداشت اشتباه ایشان از پست داملا بود.
    حال سوال ما از مدیرعزیز
    چرا این خط از نام کاربری داملا برداشته نمی شود در صورتی که خود معترفید برداشت شما نادرست بوده است؟
    فرقی نمی کند که گودال کوچک آبی باشی

    یا دریای بیکران، زلال که باشی، آسمان در تو پیداست.


  10. 5 کاربر از پست مفید پاییزان تشکرکرده اند .

    پاییزان (یکشنبه 07 اسفند 90)

  11. #96
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 10 بهمن 93 [ 13:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-20
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    264
    امتیاز
    7,391
    سطح
    57
    Points: 7,391, Level: 57
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 159
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Created Blog entryTagger Second ClassVeteran5000 Experience PointsSocial
    نوشته های وبلاگ
    2
    تشکرها
    1,724

    تشکرشده 1,826 در 279 پست

    Rep Power
    45
    Array

    RE: خداحافظی داملا با همدردی

    سلام دوستان

    من هر چند با داملاي عزيز خيلي آشنا نبودم ، اما از وقتي اين تايپيك زده شده ، خيلي ناراحت شدم ... نميدونم چي شده و نمي خوام هم بدونم ...

    اما خدمت داملاي عزيز ميگم : همه ما دوستان يكديگر هستيم و همديگه رو قطعا دوست داريم ، اما براي اينكه اين دوستي پايدار بماند ، گاهي بايد از خود بگذريم ... تا از خود نگذريم به خدا نخواهيم رسيد ...

    در جائي خواندم كه وقتي پيامبر با مشركان توافق نامه اي نوشتند ، پيامبر به عنوان امضاء ، نام خود را پائين نامه نوشت (( محمد رسول الله )) اين براي مشركان سخت آمد ، و توافق نامه را نپذيرفتند ، اما پيامبر اينجا به خاطر خدا حاضر شد نام خود را محو كند ، به محض اينكه او نام خود را محو كرد ، آيه نازل شد : (( محمد رسول الله ... )) او خود را فراموش كرد و خدا در جائي نامش را ثبت كرد تا قيام قيامت جاويد بماند ...

    گاهي نيازه براي اينكه اثبات كنيم بنده خداي مهربون هسيم ، اخلاق خدا رو به نمايش بذاريم ، يكي از اخلاقاي خداوند همين بخشش است و به دل نگرفتنه (( ان الله يغفر الذنوب جميعا )) خدا تو بخشيدن چند تا صفت داره : اول اينكه مي بخشه ، دوم اينكه زيبا مي بخشه ، سوم اينكه همه چيز رو مي بخشه ، چهارم اينكه وقتي بخشيد يه هديه هم مي ده تا فرد دست خالي نباشه ، پنجم اينكه پرونده هاي قديمي رو ديگه رو نميكنه و ...

    لذا از داملاي عزيز تقاضام اينه كه خودتون بيائيد پيام بديد تا اين جو صميمي كه سالهاي سال با زحمت هاي بي شائبه مدير عزيز و مديران فهيم و اعضاي محترم و شما دوست عزيز به وجود اومده ، دچار خدشه اي نشه ...

    جدائي فردي به هر دليلي از خانواده اي ، ضربه مي زند ، در صورتي كه ما خانواده همدردي براي ساختن اومديم ...

    ما براي ساختن اومديم و بايد پاي اون بايستيم ، براي ساختن بايد هزينه ها پرداخته شود ، حرفها شنيده شود ، سختي ها چشيده شود ، سردي ها و گرمي ها تحمل شود ، كمبودها و نقص ها پذيرفته شود ، اختلاف سليقه ها ديده و پذيرفته شود و .........


    به خدا ، اين چند وقتي كه توي اينترنت ميام ، واقعا جوي مانند همدردي نديدم و نمي بينم و نخواهم ديد ، به همين خاطر بهش عادت كردم ، و يكي از مهمترين دلائلش هم همينه گذشت و ايثار سراسر اون رو گرفته ... و اين نعمت زيبا جاي ديگه به اين اندازه ديده نخواهد شد ...

    هر فضائي كه در اين عالم باشه ، هرگز عالي و رويايي نيست ، همه اشتباه ميكنن ، اما مهم تر از اشتباه كردن ، گذشت افراد هست ... مهمتر از اشتباه كردن ماندن و سوختن و ساختن است ...

    يادمون باشه ، شمع ها مي سوزند تا روشنائي ببخشند ، پس تا نسوزيم روشني نخواهيم بخشيد ...


    انشاالله كه اين مسئله به خوبي و سلامتي بگذره و اعضاي خانواده همدردي ، حتي اگر به كتك كاري و دعوا هم بكشه حرفي از رفتن نزنن ......

    يادمه روز اول به خانمم گفتم : يادت باشه من از اينكه قهر كنيم و جمع كنيم بريم و ..... اين برنامه ها خوشم نمياد ، هر وقت حرفي داشتي با كتك كاري هم كه شده ، بزنيم اما هيچ وقت حرفي از رفتن نزنيم ...

    حالا كه آني عزيز گفتن يه صلوات بفرستيم :

    براي اينكه داملاي عزيزمون بياد و برگرده به جمعمون و انشاالله اعضاي خانواده همدردي كمك بدن براي ساختن يه همدردي بزرگ كه تا و نمونه نداشته باشه تو عالم و براي سلامتي همه اعضا مخصوصا مدير فهيم و عزيز و زحمتكش و سائر دوستان ، داملا خانوم گل ، همچنين محمد ابراهيمي عزيز با اون دل پاك و ادبيات زيبايش ، كه گاهي هم يه كم داغ ميكنه اما داغ كردنش هم براي ما شيرينه ،و براي اينكه ديگه هيچ كدوم از عزيزان خانواده همدردي ، حرفي از رفتن نزنن ، يه دونه از اون صلوات خوبه رو بفرستيد ...

    اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم




  12. 11 کاربر از پست مفید مهاجر بي نشان تشکرکرده اند .

    مهاجر بي نشان (یکشنبه 07 اسفند 90)

  13. #97
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: خداحافظی داملا با همدردی

    داملا،چرا هر دلخوری برات پیش میاد فوری چمدونتو جمع می کنی؟اگر بگم بمون می مونی؟آره که می مونی.

  14. 8 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (یکشنبه 07 اسفند 90)

  15. #98
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خداحافظی داملا با همدردی



    نقل قول نوشته اصلی توسط پاییزان2
    نقل قول نوشته اصلی توسط گلنوش67
    بچه ها چي شد ؟مگه نميگن سو تفاهم بوده پس چرا هنوز داملا banned هست؟
    این سوال من و شاید خیلی از بچه ها باشه ولی نمیدونم چرا نمیگن.
    آقای مدیر ما منتظریم.


    نقل قول نوشته اصلی توسط مدیرهمدردی
    با سلام و احترام

    کاربر محترم خانم داملا به خاطر برخورد غیر مشاوره ای و احساسی در ذیل تاپیک یک مراجع و پذیرفتن تبعات آن ، به مدت 1 هفته عضویتشان مسدود خواهد شد.

  16. 4 کاربر از پست مفید keyvan تشکرکرده اند .

    keyvan (یکشنبه 07 اسفند 90)

  17. #99
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 02:06]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,122
    امتیاز
    4,639
    سطح
    43
    Points: 4,639, Level: 43
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4,800

    تشکرشده 4,874 در 1,141 پست

    Rep Power
    129
    Array

    RE: خداحافظی داملا با همدردی

    نقل قول نوشته اصلی توسط keyvan


    نقل قول نوشته اصلی توسط پاییزان2
    نقل قول نوشته اصلی توسط گلنوش67
    بچه ها چي شد ؟مگه نميگن سو تفاهم بوده پس چرا هنوز داملا banned هست؟
    این سوال من و شاید خیلی از بچه ها باشه ولی نمیدونم چرا نمیگن.
    آقای مدیر ما منتظریم.


    نقل قول نوشته اصلی توسط مدیرهمدردی
    با سلام و احترام

    کاربر محترم خانم داملا به خاطر برخورد غیر مشاوره ای و احساسی در ذیل تاپیک یک مراجع و پذیرفتن تبعات آن ، به مدت 1 هفته عضویتشان مسدود خواهد شد.


    آقا كيوان اين خبر مال قبله بعد جناب مدير متوجه شدن يه سو تفاهم پيش اومده و مسدوديت هميشه تنها هم برطرف شد ولي خانم داملا نه . حالا ما منتظريم ايشون هم رفع مسدوديت بشن




    اين هم پاورقي كه آقاي مدير زدن:

    ===========
    پاورقی:
    1 - بنده ابتدا به اشتباه برداشت کرده بودم که مشکلات پیش آمده مذکور در حوزه ارتباطات عاطفی دختر و پسر و از طریق تالار همدردی بوده است و آنرا نقض قوانین همدردی دانسته بودم که بدینوسیله ضمن پوزش از این دو بزرگوار مراتب عذرخواهی خود را اعلام می کنم. همچنین از تذکر به جای gole maryam نیز تشکر می کنم. و بابت گوشزد این مسئله مورد تشویق تالار همدردی قرار گرفتند.

    2 -از hamishetanha هم می خواهیم به جای استفاده از جملات ادبی و رمانتیک که مبهم هست. اگر تقاضای کمک دارند به زبان بسیار ساده و خلاصه و بدون ذکر نام کسی مشکل صریح بیان کنند.

  18. 7 کاربر از پست مفید گلنوش67 تشکرکرده اند .

    گلنوش67 (یکشنبه 07 اسفند 90)

  19. #100
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 تیر 93 [ 15:40]
    تاریخ عضویت
    1389-12-03
    نوشته ها
    453
    امتیاز
    4,461
    سطح
    42
    Points: 4,461, Level: 42
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,177

    تشکرشده 2,204 در 465 پست

    Rep Power
    61
    Array

    RE: خداحافظی داملا با همدردی

    سلام. بچه ها اینجا چه خبره؟
    کدورت، اخراج، خداحافظی....
    بابا یکی از دوستان سابق من کابوس دید، اومد اینجا از مشکلش نوشت، منم رو حساب اینکه شاید راضی نباشه بهش زنگ بزنم یا اس ام اس بدم، زیر پستش نوشتم "ازت دلخور نیستم، راحت و آسوده بخواب" همین. (که البته پاک شد.)
    حالا داملا جان که در حق بنده بسیار لطف داره، طی صحبت هایی که باهاش داشتم، به خاطر اینکه بر موضوع ما واقف بود، با توجه به آگاهی خودش یه پست زد که گمان نمی کنم توهین آمیز باشه، چه اینکه اگر شما هم بر همه چیز واقف بودین، شاید چنین پستی می زدین.
    حالا در مورد همیشه تنها یک طرفه به قاضی رفتین، در مورد من یک طرفه به قاضی رفتین، در مورد داملا چرا؟
    یادم نبود قضاوت عادلانه و بزرگواری و بخشش در منطق روانشناسی نمی گنجه. حالا هم اگر مشکل تمام این ماجرا ها منم و این دردسرا به خاطر منه، پس باید با من یا همیشه تنها برخورد بشه. داملا فقط نسبت به آگاهی خودش و وقوفش بر ماجرا، نظرشو داده که نهایت نهایتش حذف پسته نه اخراج. خودتون قضاوت کنید، به راستی این پست که نه بد آموزی داره، نه نقض ادبه و صرفا یک نظره، (که اگر جز این بود می بایست پست حذف میشد، نه صاحب پست،) مستحق طرد شدن هست؟
    اگر اینجا کسی مستحق طرد باشه، منم. حالا هرچی دلتون میخواد رو نام کاربری من خط خطی کنید.
    و اما
    داملا، عزیزم، ازت میخوام بمونی. شاید کارت بیشتر از رنجش، یک انتقامه. چون اینجا کسی نگران شب بارونی نمیشه، اما همه داملا رو دوست دارن. اگر همیشه تنها یا شب بارونی اشتباه کردن، چرا باید سهم تو خداحافظی باشه و سهم دیگران دلتنگی تو؟
    حالا همه بر ماجرا واقف اند. هر کسی هرآنچه که دوست داره قضاوت خواهد کرد، اما میدونم هیچ کس نه خواهان طرد شدن توست، نه خواهان طرد کردن تو! والبته.... من خودمو در این ماجرا مقصر میدونم و هرگز راضی به رفتنت از سایت نیستم. پس خواهش میکنم بمون.


  20. 8 کاربر از پست مفید shabe barooni تشکرکرده اند .

    shabe barooni (یکشنبه 07 اسفند 90)


 
صفحه 10 از 36 نخستنخست 123456789101112131415161718192030 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.