سلام
مر30 از محبتت
چیزهایی هست که نگفتم
چون اگه بگم هویتم رو می شه...
ولی...
فقط دوست داشتم چهره مامان و بابای مظلوممو می دیدی...
خیلی جاها خواستگاری رفتم ولی این مدلشو هنوز ندیده بودم...
شبت خوش
تشکرشده 254 در 122 پست
سلام
مر30 از محبتت
چیزهایی هست که نگفتم
چون اگه بگم هویتم رو می شه...
ولی...
فقط دوست داشتم چهره مامان و بابای مظلوممو می دیدی...
خیلی جاها خواستگاری رفتم ولی این مدلشو هنوز ندیده بودم...
شبت خوش
جویای نیمه گمشده (جمعه 30 اردیبهشت 90)
تشکرشده 110 در 59 پست
میگم نیمه گمشده ، تاپیک خارپشت باز نشده ، خودش میگه بازشده ولی من نتونستم براش پیامی بنویسم ، اگه بازشده یا تاپیک جدیدی باز کرده به من هم بگو ، دوست دارم بدونم اون چیکارمیکنه ، خداییش این چندروزه خیلی بهم کمک کرده و حرفاش برام جالب بوده ، میخوام بهش پیشنهاد کنم به جای رشته سیاسی که فکرکنم رشته تحصیلیش بود بره مشاور بشه ، خیلی خوب مشاوره میکنه .
میدونم که خیلی داغون شدی ، اما خوب دارم میگم شاید رسم و رسومات خاصی داشتند.
خوب درمورد داداش من هم همینطور بود مامانم میگفت ضایع شدم ، کاشکی نرفته بودم ، همیشه همینطوره . در برخی خانواده ی دختره ضایع میشندتوی یک مورد خانواده ی پسر . توی بعضی وقتها هیج کدوم ، اما خیلی کم میشه که هیج کدوم ضایع نشند. یکمی صبرکن ، زمان باعث میشه فراموش کنید.
به هرحال خودت یک جوری از دل پدر ومادرت در بیاری که بیشتر از این احساس خورد شدن نکنند. چون من هم خودم از خوردشدن مینالم . خیلی برای آدم سنگینه .
اگه اون دختر خانم رامیبینی ازش دلیل کارشون رابپرس . شاید دلیل خاصی داشته اند![]()
asaman (شنبه 31 اردیبهشت 90)
تشکرشده 254 در 122 پست
به خدا سپردمش و تمام![]()
جویای نیمه گمشده (شنبه 31 اردیبهشت 90)
تشکرشده 254 در 122 پست
سلام بچه ها
به نظرتون ازدواج با شهرستانی ها خوبه؟
البته منظورم این نیست که من شهری ام و اونها شهرستانی و این یعنی من یه سر و گردن از بقیه بالاترم. بلکه منظورم از نظر اخلاق و رفتارهای اونهاست...
مثلا در استان ما هر شهرستانی به چیزی مشهوره و یه اخلاقیات و رفتار بخصوصی دارند.
جویای نیمه گمشده (یکشنبه 01 خرداد 90)
تشکرشده 196 در 47 پست
دوست عزیزنوشته اصلی توسط جویای نیمه گمشده
این همه وقت میذاری و تحقیق میکنی بهتر نیست اول از طرفت مطمئن باشی بعد مرحله شناختو پیش بگیری منظورم اینه واسه ازدواج اول شما ببین کیس مورد نظر شرایط اولیه اش رو داره بعد با خونواده اقدام کن و تو جلسه خواستگاری اگه نظرشون در مورد شما مثبت بود یه مدت رو تعیین کنید که شما همدیگر رو بهتر بشناسید. طوری که تو تاپیک ها و موضوعهاتون متوجه شدم اینه که اول میخوای همه چی از طرف دستگیرت بشه بعد بری خواستگاری خوب اونطوری اگه خونواده طرف مقابلت به هر دلایلی جوابشون منفی بود توی اون مدت فقط وقت و انرژیتو هدر دادی ... الان هم در رابطه با ازدواج با دخترهای شهرستانی هم باید بگم که با یه نظر وحرف نمیشه به این نتیجه رسید که مناسب شما هستن یا نه؟ خیلی از خونواده های شهرستانی هستن با ظاهر قضیه که ما میبینیم فرق میکنن من دیدم و میشناسم که واقعا فرهنگ و آداب و رسومشون بهتر از اونایی هستن که ادعا دارن .
جویای نیمه گمشده بهتر نیست یه مدت از این حال و هوای خواستگاری و ازدواج بیای بیرون تا بعدش بهتر بتونی تصمیم بگیری![]()
پریسا65 (یکشنبه 01 خرداد 90)
تشکرشده 52 در 23 پست
خدایا تو این دوره زمونه که آدم خوب گیر نمیاد دیگه معنی این کلاس گذاشتنا رو نمیدونم.
خدایی اگه من اونجا بودم عمرا بزاشتم شخصیت پدر و مادرم رو پایین بیارن![]()
همونجا میگفتی خوب دخترتون رو میدادید همون استادا! (البته باید با سیاست منظورتون رو میرسوندید ها)
از این خانواده هایی که طاقچه بالا میزارن بدم میادبعد هم میبینی در نهایت دخترشونو به یه آدمایی میدن که... !
بیخیالش. لابد لیاقت شما رو نداشتن. دنبال کسی باش که همفکر و همسطح خودتون باشن.![]()
MiladR (یکشنبه 01 خرداد 90)
تشکرشده 4,467 در 859 پست
جویای عزیزم
ما داریم تو یه دنیای بزرگ زندگی میکنیم
با ادمای جورواجور
قرار نیست همه این ادما باشعور وفهمیده باشن
این توقع زیادیه که انتظار داشته باشیم همه انسان باشن
و بدتر از اون اینکه در برخورد با این ادما خودمون رو تحقیر شده و شخصیتمون رو زیر سوال ببینیم !
با این فکر کن که اگه با این خونواده وصلت میکردی یه عمر باید در توهم تحقیر به سر میبردی
چرا ؟ چون مثلا خانوم خیلی خواستگار سرتر از تو داشتن!!!! استاد و کو فت . . .
جویای عزیزم بی خیال
مطمئن باش خدا میخواد یه حال اساسی بهت بده
قرار سورپرایز بشی
این حق توی و قانون خود خداست
که اگه با نیت پاک ازش چیزی بخوایم بهمون میده
ولی خیلی برای خواستگاری دوباره عجله نکن
توصیه من اینه که 3 2 جلسه اول خواستگاری جز تو مرد دیگه ای تو مراسم حضور نداشته باشه
بنظر من اینجوری بهتر جواب میده
در مورد شهرستانی بودن هم بعد فیزیکی و فاصله فرهنگی قابل بحثه
که باید در کنار بقیه مسائل سنجیده بشه
و دراخر اینکه خیییییییییییلی دوست دارم![]()
meysamm (یکشنبه 01 خرداد 90)
تشکرشده 254 در 122 پست
بچه ها از همتون ممنونم
واقعا از این حال در اومدم
ولی خیلی افسرده شدم.
این روزها داره اتفاقاتی می افته که یه جورایی بینی ام به خاک مالیده می شه.
نمی دونم علت چیه. همه جا دارم تحقیر می شم. هر چی دعا می کنم بر عکس میشه و هزار و یک شمکل رو سرم ریخته و دست به هر کاری که میزنم با اینکه با انرژی مثبتم هستم ولی همش شکست می خورم.
دوست نداشتم اینقده منفی حرف بزنم ولی کلا هر کاری می کنم ، هی چوب لای چرخم گذاشته می شه.
الان یه حال عجیبی دارم . فقط یکی جریان ازدواجم نیست بلکه یه سری مسائل دیگه هم برام بوجود اومده که واقعا داره صورتم رو به خاک میماله. گاهی وقتا فکر می کنم شاید مغرور بودم که اینقده خدا داره پوزه ام رو به خاک می ماله ولی ...![]()
جویای نیمه گمشده (دوشنبه 02 خرداد 90)
تشکرشده 254 در 122 پست
جویای نیمه گمشده (دوشنبه 02 خرداد 90)
تشکرشده 280 در 139 پست
من خودم روحیه م ضعیفه نمیتونم بهت بگم چکار کنینوشته اصلی توسط جویای نیمه گمشده
نمیدونم چی بگم ولی برات دعا میکنم داداش خوبم که ایشاله یه همسر نمونه نصیبت بشه![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)