دختری نه! دختر بیخیال!
ای بابا هنوز اسم منو یاد نگرفتی؟ !
دست شما درد نکنه دیگه، جای منو تو اوج دعوا و کتک خوردن و کتک زدن خالی میکنین؟ الان همه فکر میکنن حالا من چه دختر دعوایی هستم که در همچین محافلی جایم و خالی میکنن!
میگم حالا دست به کتکم خوب بود که جامو خالی کردین؟ یا کتک خوردنم خوبه؟ کدومش؟
ولی عجببب تالار عجب کارهایی میکنه! قبلا نمیکرد که!
- - - Updated - - -
حال وهوای تالارهم که حسابی عوض شده!!راستی این چراغ سبزها چیه بعضی ها دارن؟؟؟
کو؟ کجاست؟
چرا پس من نمیبینم؟
منم چراغ سبز میخوام!
اصلا آیه ها کجا رفتن؟ چرا نیستن؟
چی شد تا من اومدم تالار دیگه حرف خدا ونمیذاره؟
قبلنا تالار باوفا بود، جدیدا بی وفا شده!
منو پاک فراموش کرده! بمن نه چراغ میده نه آیه! :(![]()









..

علاقه مندی ها (Bookmarks)