به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 12 از 12 نخستنخست ... 23456789101112
نمایش نتایج: از شماره 111 تا 114 , از مجموع 114

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 20 اسفند 87 [ 15:16]
    تاریخ عضویت
    1387-2-21
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    3,513
    سطح
    37
    Points: 3,513, Level: 37
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا خانم ها آرایش می کنند؟

    آرایش کردن یکی از اسباب زیباساختن چهره نه تنها برای مرد بلکه برای شخص خودش برای تنوع می باشد اصل آرایش کردن بد نیست چطور ارایش کردن بد است به قول شما هفت قلمش زیاده یک الی دوقلم اونم برای صافکاری و صاف و صوف کردن آره...
    از شوخی که بگذریم حالا خانم ها که جای خود دارد این مساله در آقایان هم رواج یافته که این دیگه نوبره که ناشی از عدم اعتماد به نفس یا داشتن خصلتهای زنانه می باشد.
    به نظر من ارایش در حدکم و معمول بد نیس اما بیش از اندازه ان یعنی که من خودم رو قبول ندارم چهره ام ایراد دارد میخام با این روغنها این ایرادهارو رفع کنم.
    حالا بگذریم از اینکه الان در جامعه ما خانم ها و دخترخانم هایی که فاقد این روغن کاری هستن اصلاحا میگن ایناکه عقب ماندن که اگر فکر کنی این عقب ماندگی نیس
    شما حتی در فیلمهای معروف هالیودی یا مجالس عروسی خارج از ایران شرکت کنی عروس ارایش ساده و طبیعی دارد که اصلا فکر کنم ارایشگاه هم نمی روند اما عروسهای ما رو مخصوصا در سالهای اخیر اصلا داماد بیچاره دم در ارایشگاه برمیگرده فکر میکنه این یکی دیگه هس
    مدلهای وحشی فشن اناناسی نمیدونم عروس بیچاره رو میکنن مث خرچنگ تازه میگن مدروز از روی ماهواره هس
    نمیدونم ایا ارایشگراصلی خدا بهتر نیافریده که اینقدر خودتون رو زشت میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 فروردین 91 [ 17:04]
    تاریخ عضویت
    1386-11-27
    نوشته ها
    731
    امتیاز
    8,030
    سطح
    60
    Points: 8,030, Level: 60
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 120
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    730

    تشکرشده 755 در 381 پست

    Rep Power
    92
    Array

    RE: چرا خانم ها آرایش می کنند؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط hajifirooz
    نقل قول نوشته اصلی توسط آرزو


    و فکر نمیکنم این عمل زنان تنها نمایش برای مردان و یا جنس مخالف باشد زیرا زنان در مجالس زنانه هم برای هم جنسهای خود آرایش میکنند ..

    البته که اگر برای نمایش نباشه برای درآوردن چشم حریفه!
    صد البته که پیرایش با آرایش فرق داره. آرایش افزودنه و پیرایش زدودن. مردها مو نمیذارن یا ناخن بلند نمیکنن بلکه موی سر و ناخن خودشونو کوتاه میکنن. به این میگن پیرایش. اما مذکری که زیرابروشو ورمیداره یا مش میکنه...؟!!!!

    البته که... پیرایش با آرایش فرق داره کی گفت نداره!! ولی پیرایشی که شکل و فرم خاص بخودش میگیره مثل مدل مو از نظر من آرایشه نه پیرایش که آقایون هم زیاد اینکارو میکنند وگرنه قیچی برمیداشتن و خودشون موهاشونو کوتاه میکردن ولی چرا حتما باید برن آرایشگاه و به مدل خاصی موهاشونو کوتاه کنند؟؟ ...
    چرا مثل قدیم موهاشونو از ته نمیزنن یا بلند کنند تا روی شانه هاشون قرار بدن ؟!حتما باید برن آرایشگاه.......
    اصلا چرا بهش میگن آرایشگاه مردانه نمیگن پیرایشگاه .........:D:D؟؟؟؟

  3. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 شهریور 91 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1387-12-22
    نوشته ها
    70
    امتیاز
    3,057
    سطح
    34
    Points: 3,057, Level: 34
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 14 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا خانم ها آرایش می کنند؟

    من خودم ارایش میکنم چون به نظر خودم با ارایش زیباتر هستم برای مثال وقتی موهام روشنه ارایش تیره میکنم چون اینجوری خودم رو بیشتر دوست دارم من ارایش میکنم چون خودم رو دوست دارم و نظر اقایون و خانمها و بچه ها و همه و همه واسم مهمه و دوست دارم نظرشون رو جلب کنم اعتماد به نفس امم اصلا پایین نیست خیلی وقتها که حوصله ندارم بدون ارایش صورت و مو بیرونم میرم


 
صفحه 12 از 12 نخستنخست ... 23456789101112

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.