بله همینجوری هست خانم paiize.دیگه خیلی سر نمیزنن. ولی من استثنام. زیاد سر میزنم. امروزم رفتیم واسه خودمون یادی کردیم از دوران دانشگاه و یه ارتباطی هم با تعدادی از همکلاسی ها گرفتیم. چقدر سنمون الکی الگی رفت بالا. چقدر شیرین بود اون دوران.
از خانم سون هم خبری نیست کلا!!! عجیبه. آقایون داداشام همتون بیاین یه اعلام وجودی بکنین. آدم دلش میگیره وقتی میبینه دیگه کسی سر نمیزنه. اصلا فک کنم باید یه تاپیک جداگانه بزنم برای اعلام وجود نفرات. هر کی بیاد حضور بزنه و بره.
اسکارفیس نیستی!! سون!!! پووه!!!










علاقه مندی ها (Bookmarks)