خانوم باران 68 نیز خیلی زحمت می کشند همین طور فرشته خانوم و خانوم دکتر
بهتر نیست از همه فعال های تالار تشکر بشه تا اینکه توی یه تاپیک به خصوص فقط از دو نفر؟؟؟؟؟؟؟؟؟
البته می دونم که انی جون و موعود جون از من دلگیر نمی شوند این دو خواهر خوبی برای من هستند:D![]()








پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)