سلام ممنونم zolal گرامی
خدایا ارده اش را قوی کن و به او همتی بلند عطا کن
پروردگارا دلش را سرشار از عشق خودت کن و مسیرش را مسیر الهی قرار بده
هیچ وقت امیدش را نا امید نکن
یا رب او و عزیزانش را از هر گزند و آسیبی در امان نگاه دار
الهی آمین![]()
تشکرشده 17 در 3 پست
سلام ممنونم zolal گرامی
خدایا ارده اش را قوی کن و به او همتی بلند عطا کن
پروردگارا دلش را سرشار از عشق خودت کن و مسیرش را مسیر الهی قرار بده
هیچ وقت امیدش را نا امید نکن
یا رب او و عزیزانش را از هر گزند و آسیبی در امان نگاه دار
الهی آمین![]()
miss seven (دوشنبه 23 تیر 99), Mvaz (شنبه 21 تیر 99), wisdom (یکشنبه 22 تیر 99), zolal (شنبه 21 تیر 99), باغبان (چهارشنبه 25 تیر 99), شمیم الزهرا (دوشنبه 23 تیر 99)
تشکرشده 1,494 در 483 پست
miss seven (دوشنبه 23 تیر 99), Mvaz (شنبه 21 تیر 99), wisdom (یکشنبه 22 تیر 99), باغبان (چهارشنبه 25 تیر 99), شمیم الزهرا (دوشنبه 23 تیر 99)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام چه دعای قشنگی کردن کاربر در مسیر خدا ...ممنونم زلال جان که برای نفر بعد هم گذاشتی .
من برای نفر بعد دعا میکنم که به این باور برسه که نیت و کار هایی که انجام میده همه برای رضای خدا باشه .... و همینطور خدا هم ازش راضی باشه .
یادمه قبلا یه جا خوندم نوشته بود :
از یه عارفی پرسیدن خدا را چگونه میبینی ؟ و اون عارف میگه : خدا را آنگونه میبینم که بدون رضایت من برگی از درخت نمی افته ....بهش میگن مگه تو خدایی ؟
میگه نه ..
من راضی ام به رضای خدا![]()
در عشق
اگر طاقت ویرانگی ات نیست
دلتنگ کسی باش که
دلتنگ تو باشد . . . !
Mvaz (دوشنبه 23 تیر 99), باغبان (چهارشنبه 25 تیر 99), شمیم الزهرا (دوشنبه 23 تیر 99)
تشکرشده 2,402 در 566 پست
ممنون ۷ عزیز
واقعا مقام رضا خیلی سخته. منکه هنوز تو صبرش گیرم چه برسه به رضا... خیلی ولی محتاجشم خیلی ان شاالله این دعات در حقم اجابت بشه
منم برای نفر بعدی توفیق بندگی خالصانه خدارو از خداوند خواهانم![]()
Eram (دوشنبه 23 تیر 99), miss seven (دوشنبه 23 تیر 99), باغبان (چهارشنبه 25 تیر 99)
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
ممنون خانم شمیم الزهرا
ان شالله درقیامت با حضرت زهرا (س) محشور بشید .
......................
الهی زبانم در ستایش تو قاصر هست ،،
به من و نفر بعد زبانی عطا کن که گوشه ای از رحمت بی کرانت را سپاس بگوییم ،،
الهی شک مان را به باور و باورمان را به ایمان و ایمانمان را به یقین مبدل نما ،،
پروردگارا ،،،
امیدواری ، صبر ، علم ، روزی حلال ، خدا محوری ، سلامتی - فرزند صالح ، سعاتمندی - عاقبت به خیری ،،، به همه بخصوص نفر بعد ، عطا فرما .
آمین .![]()
ویرایش توسط باغبان : دوشنبه 23 تیر 99 در ساعت 16:36
Eram (دوشنبه 23 تیر 99), miss seven (سه شنبه 24 تیر 99), Mvaz (دوشنبه 23 تیر 99), الهه زیبایی ها (پنجشنبه 02 مرداد 99), شمیم الزهرا (دوشنبه 23 تیر 99)
تشکرشده 435 در 224 پست
سلام و متشکرم بابت دعای شما آقای باغبان
خداوند شما و عزیزان تون روحفظ کنه
برای مادر گرامی و برادرتون آیت الکرسی خوندم ان شاءالله همیشه سلامت باشند
برای نفر بعدی و هر بزرگواری که خواستار این دعاهاست از خداوند میخوام
ان شاءالله دلش همیشه با خدا پیوند داشته باشه ، هیچ وقت از رحمت خدا ناامید نشه
اگر مجرد هست بخت خوبی نصیبش بشه
اگر در آرزوی فرزند هست اولاد سالم و صالحی نصیبش بشه
اگر ذهنش مشوش هست به آرامشی از جنس خدا برسه
اگر بر سر دو راهی هست خدا کمکش کنه بهترین تصمیم رو بگیره
اگر بیمار و ناتوان هست خداوند سلامتی روز افزون بهش عطا کنه
آمین یا رب العالمین
التماس دعا از همه ی خوبان![]()
Mvaz (پنجشنبه 02 مرداد 99), الهه زیبایی ها (پنجشنبه 02 مرداد 99), باغبان (پنجشنبه 02 مرداد 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 02 مرداد 99)
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
ممنون خانم ترنم آرامش از دعای خوبتون ،،
متشکرم .
....................
برا نفر بعد ،خدایا :
او را به جز خودت محتاج کسی نکن ،
با تلاشی که می کند کمک کن برکت زندگیش بیشتر بشه ،،
سلامتی واقعی را حس کنه ،،،
همیشه امیدوار تو باشه ،،،،
گره هر كارى كه فكر او را به خود مشغول داشته ، بگشاى،،،،،
به شادی واقعی برسه و از درون متعالی باشه و از تمام زندان ها و بندها رها باشه ، جز بند خودت و همواره در مسیر تو باشه .
صبر و امید و تلاش در مسیر درست در او همیشه روشن باشه .
همانا تو ، بر همه چیز توانا هستی
ممنون دوست من.![]()
ویرایش توسط باغبان : دوشنبه 27 مرداد 99 در ساعت 04:33
تبسم آسمانی (یکشنبه 06 مهر 99)

تشکرشده 2,656 در 1,207 پست
آرزو میکنم عمر شادیهات دراز باشه...
miss seven (شنبه 22 شهریور 99), افسونگر (چهارشنبه 03 دی 99), تبسم آسمانی (یکشنبه 06 مهر 99)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام سحر بهاری عزیزم
خیلی ممنونم از دعای بسیار زیبات ، ان شاءالله در حق خودت هم به اجابت برسه
من برای نفر بعد دعا میکنم همیشه جسم و روحش سلامت باشه و حال دلش خوب باشه![]()
در عشق
اگر طاقت ویرانگی ات نیست
دلتنگ کسی باش که
دلتنگ تو باشد . . . !
افسونگر (چهارشنبه 03 دی 99), تبسم آسمانی (یکشنبه 06 مهر 99), سحر بهاری (یکشنبه 23 شهریور 99)
تشکرشده 435 در 224 پست
سلام
الهی آمین . ممنونم خانم هفت عزیز![]()
ان شاءالله نفر بعد حاجت دلش با حکمت خدا یکی باشه و هیچ وقت امیدش نا امید نشه و جسم و روحش سلامت باشه الهی آمین![]()
miss seven (جمعه 11 مهر 99), افسونگر (چهارشنبه 03 دی 99), سحر بهاری (سه شنبه 25 شهریور 99)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)