به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 14 از 52 نخستنخست ... 4567891011121314151617181920212223243444 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 131 تا 140 , از مجموع 515

Hybrid View

  1. #1
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 اردیبهشت 94 [ 09:58]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    محل سکونت
    ایران_شیراز
    نوشته ها
    3,167
    امتیاز
    21,370
    سطح
    92
    Points: 21,370, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 980
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points10000 Experience Points
    تشکرها
    14,388

    تشکرشده 15,109 در 3,401 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    341
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (5)

    بهار شادی عزیز سلام

    ناراحت شدم از اتفاقی که برای دستت افتاد به هر حال بازم شکر خدا بخیر گذشته

    کاش بیشتر حواست رو جمع کنی دختر خانوم گل

    برات آرزوی بهبودی دارم و اصلا هم بهت بهار تک دست نمیاد

    بجای امضا سلامتی و شادی برات آرزومندم

  2. 9 کاربر از پست مفید ویدا@ تشکرکرده اند .

    ویدا@ (چهارشنبه 21 تیر 91)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    153
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (5)

    سلام
    از بابت اتفاقایی که برای موعود افتاده خیلی ناراحت شدم.
    واقعاً پاییزان عزیز درست میگه. هرکه دراین بزم مقرب تراست جام بلا بیشترش میدهند.
    خدا بهشون صبر بده.

    -------------
    از دیدن آقایsciهم بسی خوشحال شدیم:)

    -----------
    بهار شادی ایشالا دستت زود خوب شه خانومی

    ---------

    امیدوارم بقیه دوستان هم خوب و سلامت باشن

  4. 10 کاربر از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده اند .

    دختر مهربون (چهارشنبه 11 مرداد 91)

  5. #3
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (5)


    نمی دونم چرا گاهی نوشتن احساسات سخت می شود .... حتی با اینکه دورادور جویای احوال همگی دوستان هستم

    از مادر شدن بینهایت خیلی شاد شدم ، چون دیدم خدا خیلی دوسش داره که نعمت دیگری بهش داده ، تازه برای پسر بینهایت هم خیلی خوشحال شدم که داره خواهردار و یا برادر دار میشه و تنها نمی مونه .... برای بینهایت کلی دعا کردم تا در کنار مسئولیت ها و سختی ها یی که دارد خدا آرامش و صبر و حوصله اش رو زیاد کنه و کلی هم با همسرش عشقولانه باشد

    برای موعود نازنین که رنج زیادی رو در از دست دادن عزیزانش متحمل شد ، خیلی متاثر شدم ...
    خیلی زیاد ، هرچند موعود خیلی به ندرت به تالار میاد ، اما اون زمانها که بود ، توی تالار بودنش پر از دلگرمی و محبت بود

    از اینکه انی و sci هم آفتابی شدند ، دمشون گرم :)

    بهار جون چرا دستت شکسته، آحه بچه جان این هم آرزو بود!!!!!!!!!!!!!!!! یادمه منم بچه بودم خیلی دلم می خواست تب کنم که مامانم پاشویه کنه ، که زد و همین جوری هم شدم و طفلک مامانم بالای سرم بود و مدام پاشویه ام می کرد ... این قضیه مال خیلی سال پیش هست فکر کنم نه یا ده سالم بود ... توی دلم هم خوشحال بودم که تب کرده بودم هم ناراحت واسه مامانم ... اخر هم عذاب وجدان گرفتم به مامانم گفتم: مامان من دعا کردم تب کنم تا تو منو پاشویه کنی ، اما الان دلم برات سوخته که نمی ری بخوابی

    دختر مهربون
    هم چون داره یه چیز خوشمزه می خوره می ترسه یکی ازش بگیره ، واسه همین کمتر میاد پست میذاره


    داملا هم که نیست ....

    ویدا
    جونی ، عزیزم ، خواستم احوال تو رو هم بپرسم چون یکی از بچه های قدیمی تالار که عنوان نامناسبی برای تاپیکش انتخاب کرده بود و شما بهشون یادآوری کرده بودی ، با لحن بدی اعتراض کرده بود ... من هم ناراحت شدم ، و تسلیم احساساتم گشتم و غیرمشاوره ای رفتار کردم و اصلا بقیه تاپیکش رو نخوندم ! !


    پدر بزرگ و بچه مثبت رو هم که به تازگی افتخار آشنایی باهاشون دارم

    بزرگ حامد تالار
    ، آواتار جدید هم از نوع همان عکاس باشی های همدردی است؟ اگر چنین هست ، وقتش رسیده گالری عکس هایت را راه بیندازی


    یک زن امیدوار
    عزیز ، خیلی می خواستم توی تاپیک اخیرت پست بزنم ، اما ...
    فقط یه حرف خودمونی ، عزیزم به مرور زمان که دید شما نسبت به زندگی حرفه ای تر می شود ، سعه صدرت رو ببر بالا ،چون همسرت با سرعت شما حرکت نمی کنه ... فشار خیلی زیادی رو هم متحمل می شوی ... انجمن معنا درمانی رو بخون ، دیدگاه جدیدی رو برایت ایجاد می کند ، منتها در همه حال تنها سعی کن خودت دلیل آرامش خودت باشی



    و یه احوال پرسی هم خدمت


    **عسل**, 1majid, 26576, addeer|d|g|8, afaktous, afsooon, ahmado, akasha, ali841111312, alitt, amir.ali, amir236, arash1348, ARMIN PARSA, arusak11, Assumsagets, bahar.shadi, baharan20, baharKH, baharr, begard, Best4v, bita.t66, blue sky, carpinteyrolvn, cirmkisrert, darya.f, del, eghlima, elahe.a, ElalmHoosse, EliGokiNo, Faxterrit, Feranchi, floovealock, fm.mohajer, frn-moshaver, gold, gole kaghazi, grey-sm, guedBeill, haaj.amir, hamdardi1390, hamdardi1987, hamed65, hamid_reza_66, hengameh777, HonySorp, Hossein SH, immertoli, kamranian22, kamrava, keyvan, khoshkhabar, ki@rash, KneefsIrrerry, LemFlueklymub, M .W, m.dolatpasand, madadi, mahroo, mahsa pirooz, mahtash, mali.j.m, mamosh, Marjan joon, maryam123, maryam91, marzieh411, Medis, mehD, mehrabooni, mehrdad_m, meinoush, melisaa, minoo69, Mirgholami, mitra6057, mohammadmusavi69, mohsenazizi, mr6262, n.e.o, nadi0007, narnia-86, navid2012, Negin A, negin iran, nm69, noprescription, omid44, omid65, Opiniasix, Parsa1, parvane123, physic, poooyan, poorya p, poti, r969, raha68, rahaaaaaaa, rahham, red_shark, roooss, royaz, roz2000, roze-zard, ruhe khoda, s@h@r, saboktakin, saeeded, sah@r, sahra66, saman20, samane.g, sanjab, sara_007, sayrex, setareh soheil, setareh22, shana_n, shine.sadaf, shirin_a, siavash.j, silda, skmh1366, sohrabeadegar, spranza, tamanaye man, tanhaye tanha, tasmim, ThexaddimiSem, trustme, vafa_teacher, yalda7, yalda89, yascomputer, yasmin44, yastanha, zizo, آبشار, آرته, آرزومند خوشبختی, آزرمیدخت, آزیتا546, آویژه, از یاد رفته, اشکان13677, الهام90, الهه خوشبختی, اميدانه, امیر جوان, اندیشه 22, بهار65, بهار66, بوی خاک, بوی سیب, بچه مثبت, بی نهایت, تاتاع, ثمین1360, خارپشت, خورشید تیر, دانوب, داود.ت, دختر بهار, دختر مهربون, دقایق زندگی, دل سوخته, دلنیا, راضیه 63, سابینا, سارا@, ستاره خوشبخت, سلاله1360, سیتروس, شارلوت, شازده كوچولو, شاهزاده خانم, شقايق 91, شوکا, صادقانه, صنا, صنم.م, غزال ۲, فرشته من, فرشته مهربان, فرهنگ 27, لاله2012, لبخند :-), ماهان دو, محسن1986, محمدابراهیمی, مدیرهمدردی, مرد موفق, مري نااميد, مسافر زمان, مصباح, مليكا, میثاق, میناز, نادیا-7777, نازنین 1, نازنین2010, نازنین67, نسیمان, نها 65, نگار91, نیلوفر 62, هما11, هیام, ویدا@, پاییزان, پدربزرگ, پریا هستم, کتی, کیش میش, گل یاس, گلنوش67, گندمزار, گوشت تلخ, یدونه احسان عاشیق, یک دوست, یک زن امیدوار,

    اگه کسی هم جا موند ، می خواست آنلاین بشه دیگه


  6. 12 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    بالهای صداقت (چهارشنبه 11 مرداد 91)

  7. #4
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (5)

    من هم به موعود عزیز تسلیت می گم. خدا بهشون صبر عطا کنه.

    بهار جان الان چطوری؟ آخرش روی گچ دستت امضا هم کردند؟

    همه از بازگشت آقای sci و خانم آنی صحبت می کنند اما من که هنوز بازگشتشون رو حس نکردم. کارشناسای عزیز حالا که برگشتید حداقل با پست های زیباتون ما ها رو مستفیض کنید.

    از همه دوستانی هم که چه از طریق پیام خصوصی و چه با پست هاشون در شادی من شریک شدند وبنده را خوشحال کردند تشکر می کنم.

  8. 12 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    بی نهایت (چهارشنبه 11 مرداد 91)

  9. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 10 بهمن 93 [ 13:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-20
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    264
    امتیاز
    7,391
    سطح
    57
    Points: 7,391, Level: 57
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 159
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Created Blog entryTagger Second ClassVeteran5000 Experience PointsSocial
    نوشته های وبلاگ
    2
    تشکرها
    1,724

    تشکرشده 1,826 در 279 پست

    Rep Power
    45
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (5)

    سلام به همه دوستان عزیز همدردی

    ایام به کامتان باشد و شاد و پرتوان باشید ...

    بعد از مدتها دوباره توانستم به جمع شما دوستان عزیزم بپیوندم و خدا را به خاطر این نعمتش شکر می گویم

    امیدوارم حال و احوال همگی خوب باشه ....

    دوستتان دارم از صمیم قلب

  10. 15 کاربر از پست مفید مهاجر بي نشان تشکرکرده اند .

    مهاجر بي نشان (پنجشنبه 29 تیر 91)

  11. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 اسفند 91 [ 18:19]
    تاریخ عضویت
    1390-5-16
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    1,779
    سطح
    24
    Points: 1,779, Level: 24
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    742

    تشکرشده 756 در 179 پست

    Rep Power
    26
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (5)

    به به جناب مهاجر بی نشان بازگشت مجدد شما را تبریک می گوییم و مقدمتان را گرامی می داریم.
    مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى (پیامبر اکرم ص )

  12. 7 کاربر از پست مفید بچه مثبت تشکرکرده اند .

    بچه مثبت (پنجشنبه 29 تیر 91)

  13. #7
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (5)

    سلام
    آقای مهاجر بی نشان خیلی خوش اومدین
    صفا آوردین خیلی زیاد

    بی نهایت آنی جون یکمی معلومه اومدنش ولی آقای sci هنوز به صورت مشهود نیومده...

    می خوام ی چیزی بگم خیلی دودلم برای گفتن!اصلا هیچی مشخص نیستا،ولی فکر کنم من دارم ازدواج می کنم.

    از نوشتن این جمله هم دلم می لزره





  14. 15 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (چهارشنبه 11 مرداد 91)

  15. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (5)

    چندوقتی هست از جوانه؟؟؟ ورایحه عشق خبری نیست.

    توجه توجه



    دو عدد کاربر فعال ناپدید گشته .از یابنده تقاضا میشود درصورت یافتن به تالار همدردی مراجعه.

    و هدیه نفیس دریافت کنند.



  16. 9 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (پنجشنبه 29 تیر 91)

  17. #9
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (5)

    پدربزرگ جان

    رایحه عشق سرش به زندگیش گرمه واسه همین زیاد تالا نمیاد. انشالا که خوشبخت باشه.

    جوانه؟؟؟ هم احتمالا رفته دنبال علامت سوالهاش تا جوانه برگرده :)

    جناب مثبت


    من اصلا به همدردی اعتیاد ندارم اما خودم رو در مقابل دوستان همدردی و مسائلشون بسیار مسئول

    میدونم. واسه همین موقع مشغله ها هم سر میزنم شاید بتونم کمکی بکنم. بعدش هم نمیدونین من کرم کتابم؟ :D

    بچه ها برای نازنین1 خیلی دعا کنین این روزها. انشالا که خوشبخت بشه و بهترین تصمیم رو بگیره





  18. 11 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (یکشنبه 01 مرداد 91)

  19. #10
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (5)

    سلام
    خانم بی دل چند وقتی توی تالار نیستند جا در تالار خیلی خا لی است امیدوارم زودتر به تالار بر گردد براتون ارزوی موفقیت سلامتی می کنم

  20. 6 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (جمعه 30 تیر 91)


 
صفحه 14 از 52 نخستنخست ... 4567891011121314151617181920212223243444 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.