بهار شادی عزیز سلام
ناراحت شدم از اتفاقی که برای دستت افتاد به هر حال بازم شکر خدا بخیر گذشته
کاش بیشتر حواست رو جمع کنی دختر خانوم گل
برات آرزوی بهبودی دارم و اصلا هم بهت بهار تک دست نمیاد
بجای امضا سلامتی و شادی برات آرزومندم![]()
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
بهار شادی عزیز سلام
ناراحت شدم از اتفاقی که برای دستت افتاد به هر حال بازم شکر خدا بخیر گذشته
کاش بیشتر حواست رو جمع کنی دختر خانوم گل
برات آرزوی بهبودی دارم و اصلا هم بهت بهار تک دست نمیاد
بجای امضا سلامتی و شادی برات آرزومندم![]()
ویدا@ (چهارشنبه 21 تیر 91)
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
سلام
از بابت اتفاقایی که برای موعود افتاده خیلی ناراحت شدم.
واقعاً پاییزان عزیز درست میگه. هرکه دراین بزم مقرب تراست جام بلا بیشترش میدهند.
خدا بهشون صبر بده.
-------------
از دیدن آقایsciهم بسی خوشحال شدیم:)
-----------
بهار شادی ایشالا دستت زود خوب شه خانومی
---------
امیدوارم بقیه دوستان هم خوب و سلامت باشن
دختر مهربون (چهارشنبه 11 مرداد 91)

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
نمی دونم چرا گاهی نوشتن احساسات سخت می شود .... حتی با اینکه دورادور جویای احوال همگی دوستان هستم
از مادر شدن بینهایت خیلی شاد شدم ، چون دیدم خدا خیلی دوسش داره که نعمت دیگری بهش داده ، تازه برای پسر بینهایت هم خیلی خوشحال شدم که داره خواهردار و یا برادر دار میشه و تنها نمی مونه .... برای بینهایت کلی دعا کردم تا در کنار مسئولیت ها و سختی ها یی که دارد خدا آرامش و صبر و حوصله اش رو زیاد کنه و کلی هم با همسرش عشقولانه باشد
برای موعود نازنین که رنج زیادی رو در از دست دادن عزیزانش متحمل شد ، خیلی متاثر شدم ...
خیلی زیاد ، هرچند موعود خیلی به ندرت به تالار میاد ، اما اون زمانها که بود ، توی تالار بودنش پر از دلگرمی و محبت بود
از اینکه انی و sci هم آفتابی شدند ، دمشون گرم :)
بهار جون چرا دستت شکسته، آحه بچه جان این هم آرزو بود!!!!!!!!!!!!!!!! یادمه منم بچه بودم خیلی دلم می خواست تب کنم که مامانم پاشویه کنه، که زد و همین جوری هم شدم و طفلک مامانم بالای سرم بود و مدام پاشویه ام می کرد ... این قضیه مال خیلی سال پیش هست فکر کنم نه یا ده سالم بود ... توی دلم هم خوشحال بودم که تب کرده بودم هم ناراحت واسه مامانم ... اخر هم عذاب وجدان گرفتم به مامانم گفتم: مامان من دعا کردم تب کنم تا تو منو پاشویه کنی ، اما الان دلم برات سوخته که نمی ری بخوابی
دختر مهربون هم چون داره یه چیز خوشمزه می خوره می ترسه یکی ازش بگیره ، واسه همین کمتر میاد پست میذاره
داملا هم که نیست ....
ویدا جونی ، عزیزم ، خواستم احوال تو رو هم بپرسمچون یکی از بچه های قدیمی تالار که عنوان نامناسبی برای تاپیکش انتخاب کرده بود و شما بهشون یادآوری کرده بودی ، با لحن بدی اعتراض کرده بود ... من هم ناراحت شدم ، و تسلیم احساساتم گشتم و غیرمشاوره ای رفتار کردم و اصلا بقیه تاپیکش رو نخوندم ! !
پدر بزرگ و بچه مثبت رو هم که به تازگی افتخار آشنایی باهاشون دارم
بزرگ حامد تالار ، آواتار جدید هم از نوع همان عکاس باشی های همدردی است؟ اگر چنین هست ، وقتش رسیده گالری عکس هایت را راه بیندازی
یک زن امیدوار عزیز ، خیلی می خواستم توی تاپیک اخیرت پست بزنم ، اما ...
فقط یه حرف خودمونی ، عزیزم به مرور زمان که دید شما نسبت به زندگی حرفه ای تر می شود ، سعه صدرت رو ببر بالا ،چون همسرت با سرعت شما حرکت نمی کنه ... فشار خیلی زیادی رو هم متحمل می شوی ... انجمن معنا درمانی رو بخون ، دیدگاه جدیدی رو برایت ایجاد می کند ، منتها در همه حال تنها سعی کن خودت دلیل آرامش خودت باشی
و یه احوال پرسی هم خدمت
**عسل**, 1majid, 26576, addeer|d|g|8, afaktous, afsooon, ahmado, akasha, ali841111312, alitt, amir.ali, amir236, arash1348, ARMIN PARSA, arusak11, Assumsagets, bahar.shadi, baharan20, baharKH, baharr, begard, Best4v, bita.t66, blue sky, carpinteyrolvn, cirmkisrert, darya.f, del, eghlima, elahe.a, ElalmHoosse, EliGokiNo, Faxterrit, Feranchi, floovealock, fm.mohajer, frn-moshaver, gold, gole kaghazi, grey-sm, guedBeill, haaj.amir, hamdardi1390, hamdardi1987, hamed65, hamid_reza_66, hengameh777, HonySorp, Hossein SH, immertoli, kamranian22, kamrava, keyvan, khoshkhabar, ki@rash, KneefsIrrerry, LemFlueklymub, M .W, m.dolatpasand, madadi, mahroo, mahsa pirooz, mahtash, mali.j.m, mamosh, Marjan joon, maryam123, maryam91, marzieh411, Medis, mehD, mehrabooni, mehrdad_m, meinoush, melisaa, minoo69, Mirgholami, mitra6057, mohammadmusavi69, mohsenazizi, mr6262, n.e.o, nadi0007, narnia-86, navid2012, Negin A, negin iran, nm69, noprescription, omid44, omid65, Opiniasix, Parsa1, parvane123, physic, poooyan, poorya p, poti, r969, raha68, rahaaaaaaa, rahham, red_shark, roooss, royaz, roz2000, roze-zard, ruhe khoda, s@h@r, saboktakin, saeeded, sah@r, sahra66, saman20, samane.g, sanjab, sara_007, sayrex, setareh soheil, setareh22, shana_n, shine.sadaf, shirin_a, siavash.j, silda, skmh1366, sohrabeadegar, spranza, tamanaye man, tanhaye tanha, tasmim, ThexaddimiSem, trustme, vafa_teacher, yalda7, yalda89, yascomputer, yasmin44, yastanha, zizo, آبشار, آرته, آرزومند خوشبختی, آزرمیدخت, آزیتا546, آویژه, از یاد رفته, اشکان13677, الهام90, الهه خوشبختی, اميدانه, امیر جوان, اندیشه 22, بهار65, بهار66, بوی خاک, بوی سیب, بچه مثبت, بی نهایت, تاتاع, ثمین1360, خارپشت, خورشید تیر, دانوب, داود.ت, دختر بهار, دختر مهربون, دقایق زندگی, دل سوخته, دلنیا, راضیه 63, سابینا, سارا@, ستاره خوشبخت, سلاله1360, سیتروس, شارلوت, شازده كوچولو, شاهزاده خانم, شقايق 91, شوکا, صادقانه, صنا, صنم.م, غزال ۲, فرشته من, فرشته مهربان, فرهنگ 27, لاله2012, لبخند :-), ماهان دو, محسن1986, محمدابراهیمی, مدیرهمدردی, مرد موفق, مري نااميد, مسافر زمان, مصباح, مليكا, میثاق, میناز, نادیا-7777, نازنین 1, نازنین2010, نازنین67, نسیمان, نها 65, نگار91, نیلوفر 62, هما11, هیام, ویدا@, پاییزان, پدربزرگ, پریا هستم, کتی, کیش میش, گل یاس, گلنوش67, گندمزار, گوشت تلخ, یدونه احسان عاشیق, یک دوست, یک زن امیدوار,
اگه کسی هم جا موند ، می خواست آنلاین بشه دیگه
بالهای صداقت (چهارشنبه 11 مرداد 91)
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
من هم به موعود عزیز تسلیت می گم. خدا بهشون صبر عطا کنه.
بهار جان الان چطوری؟ آخرش روی گچ دستت امضا هم کردند؟
همه از بازگشت آقای sci و خانم آنی صحبت می کنند اما من که هنوز بازگشتشون رو حس نکردم. کارشناسای عزیز حالا که برگشتید حداقل با پست های زیباتون ما ها رو مستفیض کنید.
از همه دوستانی هم که چه از طریق پیام خصوصی و چه با پست هاشون در شادی من شریک شدند وبنده را خوشحال کردند تشکر می کنم.
بی نهایت (چهارشنبه 11 مرداد 91)
تشکرشده 1,826 در 279 پست
سلام به همه دوستان عزیز همدردی
ایام به کامتان باشد و شاد و پرتوان باشید ...
بعد از مدتها دوباره توانستم به جمع شما دوستان عزیزم بپیوندم و خدا را به خاطر این نعمتش شکر می گویم
امیدوارم حال و احوال همگی خوب باشه ....
دوستتان دارم از صمیم قلب
مهاجر بي نشان (پنجشنبه 29 تیر 91)
تشکرشده 756 در 179 پست
به به جناب مهاجر بی نشان بازگشت مجدد شما را تبریک می گوییم و مقدمتان را گرامی می داریم.
مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى (پیامبر اکرم ص )
بچه مثبت (پنجشنبه 29 تیر 91)
تشکرشده 6,121 در 1,114 پست
سلام
آقای مهاجر بی نشان خیلی خوش اومدین
صفا آوردین خیلی زیاد
بی نهایت آنی جون یکمی معلومه اومدنش ولی آقای sci هنوز به صورت مشهود نیومده...
می خوام ی چیزی بگم خیلی دودلم برای گفتن!اصلا هیچی مشخص نیستا،ولی فکر کنم من دارم ازدواج می کنم.
از نوشتن این جمله هم دلم می لزره
نازنین آریایی (چهارشنبه 11 مرداد 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
چندوقتی هست از جوانه؟؟؟ ورایحه عشق خبری نیست.
توجه توجه
دو عدد کاربر فعال ناپدید گشته .از یابنده تقاضا میشود درصورت یافتن به تالار همدردی مراجعه.
و هدیه نفیس دریافت کنند.
پدربزرگ (پنجشنبه 29 تیر 91)
تشکرشده 8,998 در 1,493 پست
پدربزرگ جان
رایحه عشق سرش به زندگیش گرمه واسه همین زیاد تالا نمیاد. انشالا که خوشبخت باشه.
جوانه؟؟؟ هم احتمالا رفته دنبال علامت سوالهاش تا جوانه برگرده :)
جناب مثبت
من اصلا به همدردی اعتیاد ندارم اما خودم رو در مقابل دوستان همدردی و مسائلشون بسیار مسئول
میدونم. واسه همین موقع مشغله ها هم سر میزنم شاید بتونم کمکی بکنم. بعدش هم نمیدونین من کرم کتابم؟ :D
بچه ها برای نازنین1 خیلی دعا کنین این روزها. انشالا که خوشبخت بشه و بهترین تصمیم رو بگیره
bahar.shadi (یکشنبه 01 مرداد 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام
خانم بی دل چند وقتی توی تالار نیستند جا در تالار خیلی خا لی است امیدوارم زودتر به تالار بر گردد براتون ارزوی موفقیت سلامتی می کنم![]()
محمدابراهیمی (جمعه 30 تیر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)