خارپشت من رو خیلی دعا کن ، خیلی زیاد ... اونقدر مشکل و ناراحتی ریخته دور و برم که حوصله ندارم بهشون فکر کنم .. دیگه حسش نیست ... ذهنم فعلا تعطیل هست ...
راستی من امروز زنگ زدم 119
119 اینجا بعد از اینکه ساعت رو اعلام می کنه ، تاریخ روز رو به شمسی و میلادی و قمری میگه ، بعدش هم میره سراغ اوقات شرعی ، ولی امروز فقط ساعت و تاریخ شمسی رو گفت . بعدش هم یک راست رفت سر اوقات شرعی ، اینجوری بود که ما دیدم اگر روزه بگیریم وجاهت قانونی نداره ، و از اونجایی که ممکن هست بیاییم مستحبات را انجام دهیم از واجبات جا بمونیم ، دیگه به خدا گفتم باشه همون فردا در خدمتتون هستیم
ولی الان دلم می خواست میرفتم سفره افطار رو پهن می کردم و می نشستم با خدا درد و دل می کردم ... حالا داداش بی زحمت شما که روزه داری ، سفارش ما رو هم به خدا کن
=====
اونقدر امروز اعصابم خط خطی بود که نگو ، مرصی از دوستی که خبر خوبی در مورد یکی از اعضا تالار داد ..
الان هست که پست ها شوت می شود در الاچیق کل کل
ولی به خدا از کل کل خوشم نمیاد ... یعنی کل کل نیست که یه جوری همون حال و احوال هست ، همون خوب دیگه چه خبر خودمون هست









پاسخ با نقل قول




،غر بزنی و ...

علاقه مندی ها (Bookmarks)