سلام دوستان
با تشکر از همکار عزیزم - مشاور تحصیلی ، همچنین امید و سایر دوستان که واقعا این موضوع را به خودکفایی رسوندند.
همچنین با مطالعه سایر پستهای setare_tk به این رسیدم که ایشون فردی قوی بوده و به سادگی می تواند این اشتباه خود را جبران کند. خواهش می کنم به جای از دست دادن وقت ، او را سریعا به عالم واقع بکشانید و تکلیف او را روشن سازید.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)