سلام .
می دونین این که مقالات روتون تاثیر گذاشته تا حدی خوبه و تا حدی بد !!! البته به نظر من بد بودنش به این دلیل که اگه فرد آدم خیلی تاثیر پذیری باشه یعنی حتی خودش فکر نتونه بکنه خوب فکر می کنم یکم تاثیر خوبی براش نداشته باشه...
من نمی تونم هیچ قضاوتی کنم شاید اما چرا این طوری فکر نمی کنین که اون خانم شاید به خاطر شما باهاتون رابطه داشته که البته می دونم کار درستی نبوده ولی الانم فکر می کنم فکر کردن به این موضوع که اون کس دیگه ای هم به حریمش راه بده تا حدی بی انصافی باشه .. . و این که فکر نمی کنم اون خانم بهتون پیشنهاد برقراری رابطه داده باشه یا مجبورتون کرده باشه قبول کنین اگه اشتباهی هم کردین هر 2 تاتون مقصر بودین ( البته ببخشین )
می دونین مشکل ما چیه !!! همیشه کاری که نباید بشه را می کنیم بعد می آیم به آخر عاقبتش فکر می کنیم بعدم دنبال مقصریم و با بهونه های مختلف خودمون را توجیه می کنیم...
امیدوارم درست ترین قضاوت را کنین ...







علاقه مندی ها (Bookmarks)